Flænge i tungen

:kryds: stakkels ham

2 Synes om

Status efter aftale med dyrlægen. Han skal have ro til i aften. Så prøver jeg lidt mad igen. Hvis han ikke vil noget, så skal han ind i morgen tidlig og have en indsprøjtning af noget appetitstimulerende, så systemet ikke går i stå og mere smertestillende med hjem for det skal nok forlænges (jeg har kun fået den specifikke type til 3 dage. Det er noget specielt godt ift hans dårlige lever og så er det lysfølsomt, så hver enkelte injektionssprøjte er mørklagt) Det bliver et sejt træk, men det skal lykkes. Basta

8 Synes om

:kram:

Sikke en omgang I er ude i, men vi andre ville nok hellere ikke have den store lyst til at spise, med syv sting i munden. :frowning:

2 Synes om

Lille opdatering. Kl ca 13.30 spiste han 5 gram af en flydende kattemaltslik. Smertestillende kl 14 og så sov han indtil 17.30, hvor han selv gik i køkkenet og spiste 2 små bidder af opblødt tørkost. Nu er han gået i seng igen. Han ser mere afslappet ud i måden han ligger på og knapt så smerteplaget i sit udtryk (selvom jeg dog tro han stadig har ondt) Men bedre på de sidste 6 timer :crossed_fingers::blush: Lille skridt fremad.

11 Synes om

Han er forresten voldsomt kræsen i forvejen og lidt tynd, så alt hvad han vil/kan spise får han (bare ikke tørkost for stingene)

4 Synes om

Advarsel kraftigt billede længere nede

Taget under narkosen. Der var næsten hul hele vejen igennem.

IMG_5612

Og her syet så flot

4 Synes om

Og så er det virkelig man tænker, hvordan i alverden mis kan få sådan en skade :flushed:
Men godt det går fremad med ham :heart:

5 Synes om

Præcis. Det er så langt nede, at man ikke rigtig ser det, ved at åbne hans mund. Jeg åbnede jo og tjekkede tænder m.m., da jeg så blod, men kunne ikke se skaden før han gabte.

1 Synes om

Han har mindre ondt, for han er mindre grumpy cat nu.

11 Synes om

Ser virkelig voldsomt ud, stakkel kat. :s: Og ja, hvad i al verden har kunne forårsage det!?

3 Synes om

Kan han have forsøgt at bide i et hegn, og så siddet fast?

1 Synes om

Næh, der er ikke et hegn. Et solidt plankeværk. Og såret er alt for langt tilbage, så han skal have slugt/delvist slugt hvad det så end er. Måske glasskår. Men hvorfor han skulle få det i munden og ud igen er mig en gåde

4 Synes om

Hvordan går det i dag? :smil:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Det går heldigvis fremad. Her til morgen viste han stor interesse for maden (så stor som han nu orker, for mad er lidt meeeh i hans øjne) Jeg har hentet mere smertestillende, så han kombineres nu af to typer. En der varer 24 timer og den vi har givet alle dagene, der varer 8 timer.

Han har efter den anden smertestillende kom i systemet været mere madopsøgende. Han fik sågar stjålet en tørkostpille, som dog kom op igen med det samme. Han sover meget mere afslappet.

Pt er det største problem en overgearet killing,der mener gamle bimser er legetøj.

11 Synes om

Han vasker sig! :yatta:

14 Synes om

Sikke en dejligt opdatering :smiley:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Update. Det går rigtig godt. Han er trappet helt ud af det smertestillende og spiser både vådt og tørt. Han har tabt sig lidt, så pt arbejder vi på at få lidt vægt på igen.

18 Synes om

Åh det var godt at høre, for det så godt nok voldsomt ud.

4 Synes om

Dejligt at læse, det går så godt. :blomst:

3 Synes om

Sikke en dejligt opdatering :smil:

Med venlig hilsen

2 Synes om