Flere emner ?

Hej

Årets havetråd er sindsyg lang og tung at åbne. Kunne vi ikke lave individuelle tråde igen er da hyggeligere? Ville også give mere liv på forummet. Hvad sigef i

Personlig kan jeg godt lide at tingene er samlet, så er det lettere at finde. Når jeg åbner havetråden åbner den med det samme, ved ikke om det gør en forskel på hvor man åbner den, når jeg er på kattegale er det fra min computer. :smil:

1 Synes om

den åbner fint hurtigt for mig på min mobillos.

@tzari Hvis den skal brydes op, hvad har du så tænkt dig? En pr måned? Delt op i emner?

Folk kunne jo lave en tråd til deres egen have. Synes det er hyggeligt at følge folk projekter. Svært når projekt er på indlæg 10,54,75,123 og 150.
Har lavet en tråd med mit eget projekt.

Bruger længe til at åbne på tlf den åbner ca 10 poster af gangen og skal scrolle alt igennem først.

1 Synes om

Hvis folk laver emner for hver deres haver, så tror jeg desværre at vi vil få for mange tråde.
Nu bruger jeg ikke havetråden men synes at den er fin som den er, den fylder ikke for dem som ikke bruget den

1 Synes om

Det tror jeg ville skabe rigtig meget rod på sitet… også er det jo et katteforum, så tænker ikke lige den skal drukne i havetråde…

3 Synes om

Der er jo et afsnit der hedder have

I know, men de popper stadig op i News feeded når man logger ind… Og jeg læser selv med i årets havetråd det fungere fint.

1 Synes om