Flødeskum, men ingen elpisker

Jeg skal have lavet flødeskum , men har ingen elpisker, og det tager jo evigehder med et alm piskeris …

Er der ikke noget med man kan bruge en pose ?? eller :tihi:

Jo. Put fløden i en plastikpose, og ryst godt, så bliver det skum i løbet af kort tid :slight_smile:

Fantastisk, tak …

Viste bare nogen af jer viste det :smiley:

ja en pose er god. brugte jeg selv i mange år inden jeg fik mig en elpisker. tror faktisk også jeg brugte metoden mens du var hos mig. hehe
håber du fik lavet flødeskum. :slight_smile:

[quote=Cibatuchsi;530417]ja en pose er god. brugte jeg selv i mange år inden jeg fik mig en elpisker. tror faktisk også jeg brugte metoden mens du var hos mig. hehe
håber du fik lavet flødeskum. :)[/quote]

haha jaa, det gjorde du sku os, måske det er derfra jeg ved det med posen :smiley:

Det skal først laves i aften :slight_smile:

Alternativt - og hvis muligt, så kunne du måske låne en el-pisker af en venlig nabo??

Jeg synes det er svært med en pose, men jeg er også elendig til så meget:D

• sidst rendte det ned af armen fordi jeg ikke helt havde styr på at få tætnet posen korrekt, og til sidst lå der nærmest bare en klat smør der inde, sååååå…håber du er bedre!!:smiley:

Brug et piskeris i en glasskål fremfor i en plastikskål :slight_smile:

Hehe, ingen naboer, ej det er løgn , men bruger posen , og håber jeg holder hånden tæt nok :smiley:

Ejer ikke en glas skål, men skulle det være bedre ?

Gudved om man ikke kan komme det i en blender - det må jo gå ud på det samme…eller hur. Eller forsøge sig med en stavblender.

[quote=Lotte;530699]Hehe, ingen naboer, ej det er løgn , men bruger posen , og håber jeg holder hånden tæt nok :smiley:

Ejer ikke en glas skål, men skulle det være bedre ?[/quote]

Ja det skulle være bedre :slight_smile:

Der er udsalg nu . . . jeg tror garanteret, at du kan finde en elpisker til en 100,-

På camping og spejderlejre blev der pisket i en kande med låg . . . men husk at putte en mønt i først . . . og så sæt en plade på med Zumbamusik . . . så skal du bare se løjer :lol:

[quote=Lotte;530699]Hehe, ingen naboer, ej det er løgn , men bruger posen , og håber jeg holder hånden tæt nok :smiley:

Ejer ikke en glas skål, men skulle det være bedre ?[/quote]

Det er lige før jeg mistænker dig for at være Lord Kings datter Philippa, hun havde heller ingen af de ting vi skulle bruge, men det var måske fordi hún helt fravalgte at have et køkken :høhø:

Jeg fik lavet flødeskum på mindre end 2 min, i posen :smiley: Uden spild … hehe…

HOLD DA OP hvor godt! Jeg husker det som et mareridt…:smiley:

:høhø:
Jeg gider ikke have sådan en, bruger den max 1 gang om året - så der er ingen grund til :tihi:

Haha, kan lige se det for mig :smiley:

Jeg er bare go’ er jeg :rock:

Sjov ide med posen - det har jeg aldrig prøvet. :smiley:
Hvis jeg skal lave en mindre portion, putter jeg det somme tider i meljævneren og ryster det til skum :ok:

Årh ja, det med meljævneren er da os en idé, men sådan en ejer jeg heller ikke :smiley:

Men poser ejer jeg - Og de er skide gode :smiley:

Prøv her under madforum
Madglæde og de retter det er lykken at sætte tænderne i

Findes via
[ame]http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=26352[/ame]

godt du fik lavet flødeskum :slight_smile: