Flokken i maj (mange billeder)

Jeg har fået samlet en ordentlig bunke billeder af kattene sammen i løbet af de seneste uger,
men lad os starte med det obligatoriske “kat på træstub” billede - og nu med Caithlin…

Og her Snehvide, der har indset, at “den nye” ikke er nogen trussel mod hendes lederskab…

Her hygger hun sig med lidt frisk katteurt, mens Rags nyder solen…

Nogle gange er Caithlin måske lige påtrængende nok efter Snehvides opfattelse…

  • men Rags viser hende heldigvis stadig al den opmærksomhed, hun kan ønske sig.

Alle omgås høfligt i fred og fordragelighed - selv ved madskålen…

Der har været nok at se til med alle de fugle i hækken og katte i nabohaven…

  • men som altid har beredskabet været i top,

Og nu kan der jo observeres i tre retninger samtidigt…

Alle hygger sig i det gode vejr…

  • og damerne lægger makeup’en sammen.

Og hermed slutter vi med hilsen fra smukke Caithlin…

  • fra den søde og rare Rags, damernes bedste ven…

  • og sidst men ikke mindst, fra den Prinsesse Snehvide - stadig skønnest i landet her. :slight_smile:

Åh det var godt med en omgang dejlige billeder, af det nu skønne trekløver. :wehuu:

Det er skønt at se og høre fra kattene i kongeriget Taastrup. :thumbup:

She’s got the look:

Som altid skønne billeder :slight_smile:

Dejlige billeder af tre smuksakker :smelter:

Det er altså nogel dejlige katte I har :hjerte:

Jeg er helt vild med Caithlin - hun har lige det der dejlige femine udtryk, som jeg syns hunkatte skal have :lovelove:

OK - Finn - en, to, mange - altså 3 er IKKE en flok :stuck_out_tongue: så skal I have et par stykker mere :tihi:
Caithlin har en datter der søger nyt hjem…Kathryn - hun har GRØNNE øjne :stuck_out_tongue:
Så kan I begynde at snakke om flok…

Mange tak, allesammen, for jeres kommentarer, som jeg først får svaret på nu. Vi har nemlig haft en travl uges ferie med småreparationer inde og ude. Og så naturligvis med at underholde kattene. :slight_smile:

[QUOTE=Teresa Guldager;1181029]OK - Finn - en, to, mange - altså 3 er IKKE en flok :stuck_out_tongue: så skal I have et par stykker mere :tihi:
Caithlin har en datter der søger nyt hjem…Kathryn - hun har GRØNNE øjne :stuck_out_tongue:
Så kan I begynde at snakke om flok…[/QUOTE]
Tak Teresa, men jeg har en bremseklods - og det er nok godt det samme, for ellers ville jeg have lige så mange katte som dig… -LOL

Som altid, dejlige billeder af billedskønne katte :hjerte:

Finn, hvorfor har Caithlin halsbånd på? (hvis man må spørge…)

[QUOTE=Bastet;1182694]Som altid, dejlige billeder af billedskønne katte :hjerte:
Finn, hvorfor har Caithlin halsbånd på? (hvis man må spørge…)[/QUOTE]

Mange tak, Isabella. Hun havde halsbånd på den første uges tid, indtil vi var helt sikre på, at hun ikke ikke ville prøve at klatre i hegnet eller sådan noget. Heldigvis er hun (som de andre) ingen klatrer og hun hopper heller ikke op efter fuglekassen. :slight_smile: