Jeg overvejede faktisk selv en kattebakke-løsning i forbindelsen med bygningen af mit nye badeværelse. Men kunne ikke selv komme på noget, og kunne ingen inspiration finde nogen steder, heller.
Jeg er også selv til integrering af katteaktivetetssteder i mine møbler. Prøver så godt jeg kan, og ja, det er også pladsbesparende.
Det synes jeg så faktisk ikke. Jeg kan bestemt ikke lide hus / link nr. 1. Kattene synes sikkert det er fantastisk men JEG skal altså også bo der og jeg synes det ser rædsomt ud for at være helt ærlig.
Så kan jeg meget bedre lide nr 2 hus/link hvor menneskets behov er mere fusioneret med kattens - Der stikker kattenes “baner” ikke så meget i øjnene som på den anden.
Alt kan overdrives efter min mening. Det må godt passe sammen også.
OK, må jeg være med - her bor tre af mine mislinger:
den brune sofa og katten i skålen - hjemme hos mig den dag Steen kom for at kigge på ny misling
Der er f.eks. et forsænket loft hvor man kan komme ind via hul der er hugget i væggen under loftet - og så er der ellers udgang til de forskellige rum. Mange sislasøjler fører op til racerbanen - lillemyr er netop ankommet samme dag
[quote=KKH;303097]Uha Lis det skal vises til min mand, som håndværker (møbelsnedker) burde han da sagtens kunne hitte på noget lignende udfra de billeder.
Og manden ser egentlig bekendt ud, kommer han fra stevnsområdet?[/quote]
Det kan det ikke være noget at regne for en mand når det ses hvordan det gøres. Det r bare så flot og det skæmmer ikke det mindste.
Steen er fra Valby med sommerhus omkring Frederikssund.
Jeg er bange for jeg ikke kan “prakke” ham flere killinger på nu, desværre. Det er et godt hjem.
Whoooa…
Bortset fra, at jeg bliver rundtosset af de hjemmesiders opsætning (masser af små billeder, kasser og skrifttegn), så ser det flot ud.
Især “på kryds og tværs” bjælkerne ser godt ud. Super ide til folk, der allerede har tværbjælker i stuerne: Tværgående klatrebjælker vil da let kunne fastgøres til loftsbjælkerne, tænker jeg :?
P t står jeg som en af de øverste på venteliste til en større lejlighed i ejendommen, og jeg sætter næsen op efter en af hjørne-lejlighederne, som er på 2 store rum, med eller uden altan.
Det haster ikke - p.t. er jeg i gang med at rydde ud, brik for brik, og rydde op, så jeg endelig kan invitere vennerne i januar, hvor alle har en post-jule-halvtom måned (håber jeg ) - og så jeg kan få udbedret div. småskader, inden jeg flytter, så jeg ikke hænger på mere istandsættelse end nødigt er (der verserer nogle skrækhistorier desangående herinde p t).
Men skulle langtids-projektet lykkes, så ville den type hylder rundt om være noget, jeg ville få lavet både til bøger og katte :yah:
[quote=Lis Dahlstrøm;303102]Det kan det ikke være noget at regne for en mand når det ses hvordan det gøres. Det r bare så flot og det skæmmer ikke det mindste.
Steen er fra Valby med sommerhus omkring Frederikssund.
Jeg er bange for jeg ikke kan “prakke” ham flere killinger på nu, desværre. Det er et godt hjem.[/quote]
Men nu ved jeg da helt sikkert hvad nogen af de mange penge jeg får fra kommunen skal gå til. :yah: det bliver så dejligt for misserne.