Flotte kattebilleder

Igår sad jeg og hylede over at jeg ikke kunne finde nogle kattebilleder, så faldte jeg over denne side i nat og der er altså nogle rigtig flotte billeder imellem:ok:

Jeg har forelsket mig i dette her. Så koster det lige 800kr at få det rammet det ind:uha:… men jeg overvejer det ganske seriøst:)

Jeg har den her derhjemme. Chat Noir » Theophile Alexandre Steinlen » Kunst »
Men den er altså ikke købt over internettet, men i Paris.

[quote=Sheer;204106]Jeg har den her derhjemme. Chat Noir » Theophile Alexandre Steinlen » Kunst »
Men den er altså ikke købt over internettet, men i Paris.[/quote]

Nu har jeg så kortere vej til Aalborg end til Paris:klapper:

Er du sikker- synes dælme vi har langt til Ålborg herfra. :stuck_out_tongue: -høhø

Kan godt lide det billede du har kig på. :thumbup:

Fanden tarvelig, du er. :klapper::klapper:

Her kan du også få rammet billederne ind. Købte selv et indrammet billede til Søren i fødelsdagsgave sidste år. Rigtig fin rammekvalitet. :slight_smile: Og flere rammer at vælge mellem… :slight_smile:

http://www.allposters.com/gallery.asp?startat=/getposter.asp&APNum=3246757&CID=44BBECA1859C44A2BA10257D96E23DC5&PPID=1&search=chat et chatte&f=t&FindID=0&P=4&PP=11&sortby=PD&cname=&SearchID= Faldt lige over dette. Det er så hyleskægt. Selvom jeg nu ikke ville have det hængende… Men synes bare det er SÅ -LOL

670,- + porto, som vist ikke er så slem igen, så vidt jeg husker. :slight_smile: