Flyttesalg af lidt af hvert :)

Flyttesalg! Nogen der mangler…:

IKEA Vimle 2 pers. sofa. Kun få måneder gammel - betræk nyvasket. Pris ide 1200,-

Skab NYT - fejlkøb, har ikke plads alligevel. Skab i “flared oak” finer. Løs glasplade foroven, den har få overfladiske ridser. Én hylde indeni. Priside 200,-

Skydestige i aluminium - 4,6 meter og 4,3 meter, rækker dermed godt 7,5 sammensat. Priside 1200,-

Skrivebord i hvid laminat. Opstillet i vinkel, men kan også opstilles som ét langt arrangement.
Skrivebordsdelen er h: 74 cm, d: 67 cm og b: 1,36 m.
Reoldelen er h: 70,5 cm, d: 33 cm og b: 1,39 m.
Det kan enten opstilles som på billedet eller i forlængelse af hinanden, så det bliver ca. 2,5 m. langt.
Pladsen i reolen svarer til fx. IKEA Kallax, dvs. 32 x 32 x 32.
Få måneder gammelt. Købt i Tyskland, ny pris ca. 800 - afhentes i Horsens. Priside 450,-

Vinreoler i træ; kan holde 36 flasker hver. Højde 1,32 m, bredde og dybde 0,38 m.
Kr. 500 pr. stk eller hent begge for 900,-

Badeværelsesspejl, b: 78 h: 86. Nyt spejl købt hos HTH - har ikke været monteret. De 2 lamper kan let afmonteres, hvis ikke man er til lamper; de sidder på kanten og fastholdes med en lille skrue. Kat ikke inkluderet :slight_smile:

hvaaaaad?! katten er ikke inkluderet med spejlet!? :open_mouth:
Jamen, hva er det for en handel? :stuck_out_tongue:
Spøg til side, flot misser ^^

Lige netop den der kat er ikke med i prisen, MEN vi kan sikkert nok finde en anden :slem:
VH
Susanne

Det kan vi snakke om når det bliver relevant ^^
har fundet en kammerat til bettefisen og må kun have 2 katte hvor jeg bor, ellers ville jeg have sagt jatak :slight_smile:

Er det Donna eller Lavendel? :slight_smile:

Jeg er ret overbevist om at det er Lavendel :slight_smile:

ØV! At katten ik følger med. :hoho: