Fnugrulle

Hey.

Jeg har korthårskatte og derfor er jeg storforbruger af fnugruller. Mine kattes hår er meget fine og kan virkelig bore sig ind i tøjet. Jeg har for nyligt købt en ny pakke i brugsen og den er mildest taget ringe! Klisteret er alt for dårligt og fanger ingenting.

Hvor finder man den bedste fnugrulle? Evt. en til tøjet og en til sofaen?

Vi bruger dem fra Ikea, de er billige og synes de gør arbejdet fint. sofaen må støvsuges, og det tager bare tid. Vores hynde på bænken i gangen er mega træls.

1 Synes om

Jeg ved ikke med fungruller, men har købt denne til møbler, senge osv og den er fantastisk.

3 Synes om

Jeg bruger de klassiske ruller fra Ikea, de virker fint til mine langhårskræ, men de hår ligger sig jo også ovenpå tøjet.

Til møbler og senge og løse gulvtæpper bruger jeg denne "hårmagnet’

Måske lige kækt nok at kalde den en hårmagnet, men god det er den

1 Synes om

Kan jo godt se, jo mere beimis er over det hele, som tiden går, jo mere kattehår er der.
Hvis det er meget slemt med noget tøj, plejer jeg og stopper en par engangs skum vaskeklude i vaskemaskine med tøjet, det kræver så bare klude fjernes inden maskinen tager det aller sidste vand ud og centrifuger, og klude efter de er tørre og hår lige rystet af kan genbruges.

Nu har beimis sin egen baby dyne, der er lagt sammen i pudebetræk , der er købt så mange så der er til en maskine fuld, samt jeg har tre dynebetræk der kommer på den tæppe beimis og jeg bruger. Det vasker jeg jo sammen så det meste af hår er i samme hold vask

Med venlig hilsen beimis ejer

Jeg har denne til møbler og større flader: https://rollern.se/
Den er ikke så god til tøj, i hvert fald ikke mens man har det på …

2 Synes om

Den har jeg også hørt godt om

1 Synes om

Jeg har to og den ene ligger i soveværelset, for når jeg skifter sengetøj, fjerner jeg uanede mængder hår fra det brugte sengetøj, før det ryger i vaskemaskinen :ok:

1 Synes om