Fødekasse-kurer

Er der en sød sjællænder der skal til hittekattehobbyudstillingen d. 27. maj, der vil tage en fødekasse med hjem. Jeg har solgt en af de fødekasser jeg fik af Gerda Andersen til en anden Birma opdrætter. Hun bor i Tåstrup (bare jeg nu husker rigtigt)…så er der nogen der vil tage den med hjem d. 27. maj…så kommer hun og henter den. Hendes missemor skal først føde omkring d. 5./6.-6. så det kan liiige nås.

Evt. Kan vi måske tage den med til Fyn næste weekend når vi skal sætte hegn op hos Ingrid. Så kan vi give den videre?

Måske for jeg ved ikke lige hvor meget plads vi har i bilen :?

Fint…og så ser vi lige om der er andre der vil hjælpe der bor nærmere.

Hvor stor er den? Vi er godt nok to voksne og tre katte i bilen til hittekatteudstillingen (og jeg forventer, at vi kører i min), men eftersom man jo kan proppe noget ned i den, tror jeg godt, vi kan have plads til den på vej hjem - og jeg bor ca. 25-30 km fra Taastrup :slight_smile:

Det vil være perfekt
den er omkring 55-60 gange 35-40 cm og omkring 50-55 høj

[QUOTE=kamikaze;1308438]Det vil være perfekt
den er omkring 55-60 gange 35-40 cm og omkring 50-55 høj[/QUOTE]

Så kan den sagtens være i mit bagagerum :slight_smile: Det er en aftale :ok:

Dejligt, så giver jeg kassens nye ejer besked og hun kontakter dig når i er kommet hjem fra udstillingen.
Det er jo en fødekasse der er givet mig/hittemisserne af Gerda Andersen der havde opdrættet Jente. Gerda opdrættede Hellig Birma og det skal der så igen ligge i kassen.