http://www.dorispfoetchenshop.de/shop/index.php?cat=c251_8er-Auslauf-8er-Auslauf.html
her kan man også købe kravlegårde m.m.
også en side jeg kunne købe mig fattig på…
http://www.dorispfoetchenshop.de/shop/index.php?cat=c251_8er-Auslauf-8er-Auslauf.html
her kan man også købe kravlegårde m.m.
også en side jeg kunne købe mig fattig på…
tak for de fine link.
Der er godt nok mange lækker sider med mange ting
tro mig… mig og frøken trillingsgaard har skrevet MEGET om de link i dag på fb… de er nemlig ret lækre og man kan også smile lidt af nogle af produkterne (prøv f.eks. at se madbaren til katte på den side tanja linker til…)
ja for søren de er da sjove ![]()
Vores killinger lever de første uger i denne fødekasse (bygget af min mand)
Kravlegården kan købes til en fornuftig penge; 300,- til 500,-
Her har jeg hængt noget stof rundt om kravlegården, for at give hunkat og killinger lidt fred for nysgerrige blikke,
og for at hunkatten ikke skal blive distraheret af de andre katte, der løber rundt og leger.
Når killingerne begynder at vise interesse for at kravle ud af kassen, hægter vi en hjemmelavet rampe på kanten.
Så kan killingerne gå ned af “hønsestigen” isf. at dumpe ned :S
(og ja, det er Felina samt Fellini med deres brødre og mor Dooley) :love2:
Ser super fint ud - selv er jeg bare så bange for de gitter der.
Da jeg har en stor frygt at en killing kommer til at sidde fast i dem.
Selv om jeg endnu ikke har hørt at det er sket for nogle - men tør ikke.
Hvad gør du når de kommer i den alder at de vil klatre i alt?
Tager de ikke stoffet ?
Eller får poterne i klemme der hvor der ikke er stof ?
[QUOTE=Juvena;1158533]Ser super fint ud - selv er jeg bare så bange for de gitter der.
Tager de ikke stoffet ?
Eller får poterne i klemme der hvor der ikke er stof ?[/QUOTE]
Jeg har aldrig oplevet, at killingerne sidder fast. Mellemrummene i tremmerne er så store, at poter ikke kommer i klemme og dog så små, at hovedet ikke kommer i klemme.
Killingerne bliver født på vores 1. sal, hvor de tilbringer de første godt 2 uger i fred og ro sammen med deres mor.
Herefter flyttes de ned under i stuen, og den første uges tid, har jeg stoffet hængende rundt om kravlegården - herefter fjernes det helt.
Når killingerne begynder at klatre i tremmerne, så tager jeg kravlegården ned
Fødekasse og killinger flyttes ind på et værelse, der ligger op til vores stue, og i døråbningen sætter vi en 50 cm. høj plexiglas-plade op. Så har vi og mormis stadig styr på killingerne :høhø:, de kan kigge ud og mormis samt de andre katte kan hoppe over ud/ind som de lyster.
Når de kan forcere plexiglas-pladen, SÅ får de lov til at drøne rundt i hele huset som det passer dem.
Her ser du den plexiglas-plade jeg omtaler.
Vi har sat sort gaffa-tape på toppen, for at de voksne katte lettere kan se kanten, når de hopper over pladen.
Og så kan du også lige se, hvordan det ser ud, når “Houdini” er på spil :høhø: Houdini var Firefox fra vores F-kuld ![]()
HOPLA
![]()
Det var da super smart ![]()
[QUOTE=Juvena;1158533]Ser super fint ud - selv er jeg bare så bange for de gitter der.
Tager de ikke stoffet ?
Eller får poterne i klemme der hvor der ikke er stof ?[/QUOTE]
Vi har i en del år brugt de metalgitre uden nogen problemer, lige indtil sidste år da jeg sad og så fjernsyn og pludselig skreg en killing, og den hang fast med bagbenet i hjørnet ved de to samlinger af hegnet. Så det blev droppet det hegn. Og jeg priste mig lykkelig at jeg var hjemme.
Ledte efter foto af vores plus gård, men fandt det fjæs her - så tror da pokker Smilla er skør! ![]()
Det er sådan en i træ som vi har købt af en opdrætter. Den er rigtig god. kassen altså - katten er helt defekt
høhø: hehe