Jeg har nu haft denne til at stå siden Kvik flyttede. Xarabi har aldrig lært at bruge chiplemmen, så nu står den bare og fylder…
“kassen”/“kisten” er en model som Silvan førte og er købt på tilbud til 270,- (normalpris 500,- når de fører den) - den er købt for 3-4 år siden.
H: 47 cm - D: 39,2 - B: 77,4 cm i følge Silvan - jeg har ikke målt efter.
Der er sat en Sureflap chiplem (SureFlap Mikrochip Haustierklappe günstig kaufen | zooplus) i enden, så kun katte med indlæste chip kan gå igennem den. (Den trænger formentligt til nyt batteri)
Det har virket upåklagelig - lige indtil altså min burmeser ikke har kunne lære at bruge den…
Jeg tænker umiddelbart 500,- for kassen med chiplem i Jeg vil godt overveje en lidt lavere pris, hvis den afhentes hurtigt
Kassen skal afhentes her i Aalborg, for jeg kan umiddelbart ikke lige have den med i bilen til en udstilling eller lignende.
Derudover har jeg 24 Animonda Carny 400g dåser stående, som mine katte ikke kommer igennem. Vi er gået over til folieposer i stedet, da kattene slet slet ikke når at spise de 400g inden de bliver dårlige - det giver for meget spild.
De kan komme med til Hobby udstillingen i november, det er sidste gang i år jeg skal ud at køre til udstilling (jeg kommer ikke til Vorbasse)
Prisen på zooplus er 23 eur for 24 dåser i storkøb, så 140,- er vel meget fair? (tilsvarende værdi i Animonda Carny folieposer tages også i bytte
)