Foder-kasse m. chiplem + Animonda vådfoder

Jeg har nu haft denne til at stå siden Kvik flyttede. Xarabi har aldrig lært at bruge chiplemmen, så nu står den bare og fylder…
“kassen”/“kisten” er en model som Silvan førte og er købt på tilbud til 270,- (normalpris 500,- når de fører den) - den er købt for 3-4 år siden.
H: 47 cm - D: 39,2 - B: 77,4 cm i følge Silvan - jeg har ikke målt efter. :slight_smile:
Der er sat en Sureflap chiplem (SureFlap Mikrochip Haustierklappe günstig kaufen | zooplus) i enden, så kun katte med indlæste chip kan gå igennem den. (Den trænger formentligt til nyt batteri)
Det har virket upåklagelig - lige indtil altså min burmeser ikke har kunne lære at bruge den…
Jeg tænker umiddelbart 500,- for kassen med chiplem i :slight_smile: Jeg vil godt overveje en lidt lavere pris, hvis den afhentes hurtigt :slight_smile:

Kassen skal afhentes her i Aalborg, for jeg kan umiddelbart ikke lige have den med i bilen til en udstilling eller lignende.

Derudover har jeg 24 Animonda Carny 400g dåser stående, som mine katte ikke kommer igennem. Vi er gået over til folieposer i stedet, da kattene slet slet ikke når at spise de 400g inden de bliver dårlige - det giver for meget spild.
De kan komme med til Hobby udstillingen i november, det er sidste gang i år jeg skal ud at køre til udstilling :slight_smile: (jeg kommer ikke til Vorbasse)
Prisen på zooplus er 23 eur for 24 dåser i storkøb, så 140,- er vel meget fair? :slight_smile: (tilsvarende værdi i Animonda Carny folieposer tages også i bytte :slight_smile: )

Jeg er interesseret i begge dele, men jeg kommer nok ikke sådan lige forbi Aalborg i nærmeste fremtid, desværre :frowning:

Jeg tror jeg har nogen der kunne være meget interesseret i foderkassen! :slight_smile:

De har lavet sig en allerede :slight_smile: Så de er desværre ikke interesseret

Mon der kan arrangeres en stafet for kassen og dåserne enten til Kolding, Vorbasse eller Kbhsområdet:?

Det slog mig lige, at jeg jo sådan set selv kører til Frederiksberg d. 22. oktober? :slight_smile:
Jeg ved bare ikke endnu helt præcist hvornår på dagen.

[QUOTE=PiaB;1295965]Det slog mig lige, at jeg jo sådan set selv kører til Frederiksberg d. 22. oktober? :slight_smile:
Jeg ved bare ikke endnu helt præcist hvornår på dagen.[/QUOTE]

Jeg er i Kolding d.22.10. - men måske vi kan aftale noget med NP:? :slem:

typisk :tihi: Men altså hvis han er hjemme, kan jeg jo sagtens bare sætte den af der. Det bliver næppe før kl 12 :tihi:
har ikke lige lavet en færdig tidsplan endnu, da jeg ikke har aftalt med min svigerinde endnu, hvornår jeg skal være på Frederiksberg :slight_smile: (skal over og passe nevøer :smiley: )

[QUOTE=PiaB;1295978]typisk :tihi: Men altså hvis han er hjemme, kan jeg jo sagtens bare sætte den af der. Det bliver næppe før kl 12 :tihi:
har ikke lige lavet en færdig tidsplan endnu, da jeg ikke har aftalt med min svigerinde endnu, hvornår jeg skal være på Frederiksberg :slight_smile: (skal over og passe nevøer :smiley: )[/QUOTE]

Sætter lige dig og NP i kontakt via fb :slight_smile:

SOLGT! :slight_smile:

[QUOTE=PiaB;1295978]typisk :tihi: Men altså hvis han er hjemme, kan jeg jo sagtens bare sætte den af der. Det bliver næppe før kl 12 :tihi:
har ikke lige lavet en færdig tidsplan endnu, da jeg ikke har aftalt med min svigerinde endnu, hvornår jeg skal være på Frederiksberg :slight_smile: (skal over og passe nevøer :smiley: )[/QUOTE]

Og aflevere ørkendimmere

Tænk, hvis hun lige havde glemt det :tihi:

Dét har jeg ikke :slight_smile:

Så kunne du plage Rune igen :stuck_out_tongue: