Foder til killing

[quote=Eife;496637]Korvis - RC er såmænd ganske udmærket, godt produkt sammen med Hills og Iams/Eukanuba :slight_smile: R500 som vil bruge noget andet anbefaler altid lige de mærker uanset spørgsmålet, såeh… :slight_smile:
Men tillykke med den nye kat - fedekuren går glimrende kan jeg høre :smiley: :D[/quote]

He he - tak! :høhø:

Både lillemis og jeg er indtil videre glade for RC, så den fortsætter vi med! Altså, det er kun hende der spiser den… Jeg er bare glad fordi hun ser ud til at køre fint på det! :wink:

Ja det er også det jeg mener :slight_smile: Måske skulle selv prøve noget RC Light hvis det findes selvfølgelig og se om jeg kan tabe mig på det :slight_smile:

:tihi::tihi::tihi:

Jeg bruger selv RC til mine 3 katte og er rigtig glad for det.

Men fodermærker er en nærmest en religionssag… -Vigtigst er at du og missen er glade for det:-)

Stort tillykke med hende…

Her i huset bruger vi Iams… :slight_smile: Som ligger i samme kvalitets grupper som RC…
Tror det er et udemærket foder, jeg har ihvertfald ikke hørt nogle klager over… :slight_smile:

Med hensyn til vådfoder, så bare giv hende alt det vådfoder hun overhoved kan få ned… Killinger bruger voldsomt meget energi og skal ha en del at spise for at tage på…
Vådfoder er rigtig godt for din kat… Det er med til at afværge blære og urinvejs infektioner…

Her får Oliver vådfoder 4 gange om dagen, ca 80-100 gram pr gang… (Morgen, middag, aften og natmad) Vådfoder er det primære her, og han stor trives… :slight_smile:

Tak for svar!

Jeg har så opdaget at der er 100g i sådan en dåse, og det passer vist fint med én om dagen.

Lillemis er stadig glad for det, så vi fortsætter! Hun ser ud at trives fint, har fin pels og klare, fine øjne. Afføringen ser også ok ud.