Foder til lidt lind mave

Vi har jo denne skønne pige på 4 mdr, men sagen er hun har lidt lind mave on/off. Ikke direkte diarre og der er taget flere prøver uden at komme noget nærmere. Vi fik via dyrlægen noget Hills I/D med hjem, men det nægter hun pure at spise.
Så pt får hun RC kitten og Applaws kitten. Mener jeg på et tidspunkt hørte herinde om nogen der anbefales en variant af Iams til lind mave ? Nogen som kan hjælpe med råd ang. evt foderskifte. Af vådfoder får hun applaws, cosma og porta 21

Jeg sværger tilRC Fibre Response. :slight_smile:

Jeg har tidligere brugt RC gastrointestinal, og en dag hvor jeg virkelig havde akut behov (og ikke mere RC gastrointestinal i huset), så afprøvede jeg Maxizoos eget mærke til GI-symptomer, den var virkelig god - ligeså god på dagen i hvert fald som både RC’ og Hills tilsvarende gastrointestinal produkter.

Tusind tak, det må jeg ud og have fat i

Håber det også virker hos jer. Det tog i hvert fald de lidt bløde maver jeg havde her da det var :slight_smile:

Jamen vi tager ud og køber i morgen og prøver det af. Det er ikke hver dag hun har noget, men ind i mellem og vil jo helst det altid var fast

Hvad for en har du brugt kan se der er flere muligheder https://www.maxizoo.dk/kat/kattemad/saerlige-behov/folsom-fordojelse.html

[QUOTE=GitteS;1299422]Jamen vi tager ud og køber i morgen og prøver det af. Det er ikke hver dag hun har noget, men ind i mellem og vil jo helst det altid var fast

Hvad for en har du brugt kan se der er flere muligheder https://www.maxizoo.dk/kat/kattemad/saerlige-behov/folsom-fordojelse.html[/QUOTE]

Den er slet ikke med der. Det er noget de selv laver, damn it , har lige været derude idag så kunne jeg have taget et billede. Kan lige prøve at se om jeg kan fremskaffe et billede via Google

Det hedder Pet Medica Balance. Gastro-et-eller-andet-versionen.

Super-tusind-tak

så er det købt ind og hun gik straks i gang med at spise da det blev serveret , så håber det fungere på hende

tag applawsen fra hende. Det er dejligt med kornfri og højprotein - men korn er erstattet af kartoffel, og det er der nogle katte rundt omkring hvis maver ikke kan tåle.
Jeg har fx en. Vi testede og gjorde ved og kræet havde tynd mave i ugevis. Så løb jeg tør for det ( havde fået et godt tilbud) og de fik et mix af det sædvanlige - og vupti.
Så prøvede jeg kingsmoore fordi vi vandt det - og vupti så var den gal igen.
Så for hende er kartoffel no go og har snakket med andre der oplever det samme.

Super Kira det prøver vi også lige

Det er i hvert fald nemt :slight_smile: