Fødselsdags killinger online fødsel

Jeg vil gerne bestille 3 styks, tak :wehuu:

1 Synes om

Hvem er det der ikke har fået sine øjne åbnet helt endnu?

Ale har øjenene åbnet, men var nød til at bruge bliz pga dårlig lys

Det er den lyse pige. ns 09 23

Han er den mørkeste af dem og mørk i ansigtet, med mindst hvidt n 09 23

Hun er med hvidt i ansigtet, n 09 23 om hun er med sølv er jeg i tvivl om !!

1 Synes om

Skønne striwemisse-frø - og geniale navne! :heart_eyes: :+1:

1 Synes om

Det er en aftale, hvis de andre intereserede køber springer fa :lol:

1 Synes om

Tusind tak :hjerte:

Hvor er de nuttede :smelter: , og tillykke med dem :flag: ,det fik jeg vist ikke “sagt” da de blev født.

1 Synes om

Tusind tak :hjerte:

1 Synes om

Vi har desværre mistet Lille Tilde :grade: Hvorfor ved jeg ikke, der har ikke rigtig været nogen forvarsel, men her til morgen var hun meget urolig, temperaturen var lav, det lød som om hun havde væske i lungerne, hun døde desværre før vi nåede til dyrlægen med hende. :grade:
De to andre virker fine og godt tilpas, Cassie passer dem til UG, men vi holder lige ekstra øje med dem.

4 Synes om

Det var godt nok trist Jeanette, det er jeg virkelig ked af at høre. Det er så forbandet hårdt når man har lært dem at kende :kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det gør mig meget ondt Jeanette :kram: :troste:

God rejse lille Tilde :lys:

1 Synes om

:sorger: lille Tilde

:lys:

1 Synes om

Tusind tak, det værste er jo at vi ikke har fanget nogle signaler om noget skulle være galt.
Da de jo har trives så fint har jeg ikke vejet hver dag, men kun brugt mn fornemmel når jeg røre ved dem og at der er ro i kassen.
Jeg har været igang med at veje og kan se pige har tabt sig, siden i tordsdags, det samme har den anden pige, men drengen står på samme vægt. men der er intet at mærke eller høre på dem.
Missemor virker også fin, har tjekket temperatur osv, men kan ikke finde en logisk forklaring.

Vi har godt nok haft børnebørn på besøg i weekenden, der havde vi spærret 1/3 af stuen af, så hun havde det for sig selv. hun har lagt pæn ved killingerne ingen tegn på stress.

Har forsøgt at støttefodre de to andre, men de vil ikke sutte på flasken, dog lapper de mælken i sig, det er bare lidt akavet at fodre på den måde

2 Synes om

Hvor trist :cry:
:lys: :kram:

1 Synes om

:kram:
:lys:
:kryds: for de andre har det godt

1 Synes om

Vi fuldtidsfodre nu de to sidset, da de også begyndte at tabe sig, må desværre konstantere at missemor ikke har mælk til dem. Men hun holder dem pæn rene osv.

Den første døgn gav vi kun et par gange i løbet af dagen og inde sengetid. de havde tabt sig om morgnen og var mega sultne, men der var absolut ingen klagen på dem :huh:

håber jeg hurtig kan få dem igang med fast føde, det gør det noget nemmere end at skulle give flaske hver 3 time

9 Synes om

:kram: til jer og masser af :kryds: for det hele går godt nu

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

14 Synes om

De ser da i hvert fald fine ud, de to :heart:

2 Synes om