Fødselsdags killinger online fødsel

Det er de også og meget livlige :hjerte: og har allerede lært at vi er lige med mad :lol:

7 Synes om

Missemor ser også ud til at være glad for dem, så det er ikke, fordi hun ikke vil dem?

2 Synes om

Hun er rigtig glad for dem og passer godt på dem, tænker det med mælken er arveligt betinget, da både mormor og oldemor også havde problemet, så pt overvejer vi hat lukke lijen for avl

4 Synes om

De er nu 4 uger :heart: kunne godt ønske de tøf bedre på i vægt. De virker dog glade og godt tilpas.
Har forsøgt at starte dem op på fast føde, men det er de ikke enig i er godt :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

14 Synes om

Uanset om de følger vægt skema eller ikke(ved godt din/jeres bekymring omhandler flere ting) er de så søde :star_struck:

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Så har killingerne knækket koden til fast føde, det hjalp da jeg fandt det rigtige frem. De er tilmed så dygtige at de også har fundet fidusen i foderkassen, så de kan have en skål mælk og foder stående i fred for missemor og de andre katte

Plet er nu ikke helt tilfreds med arangementet :rofl:

15 Synes om

Den lille der sidder på sidste billed, udtrykket den viser :tihi:, jeg ser det som, hjælp hvorfor sætter du mig i bur :tihi:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Tro mig de vil gerne ud og ved allered der er en verden uden for, da missemor har slæbt dem ud flere gange :tihi:
Følger de trop med tidligere kuld, så går der max en uge, så kravler de selv over :tihi:

3 Synes om

Killingen på det sidste billede er grunden til, jeg konstant har INOMC :wehuu:

4 Synes om

De er nu 6 uger og stortrives :heart:

Og knasker tørfodertørfoder, det er bare så meget nemmere :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

12 Synes om

Glemte lige, de har også fået mere plads at boltre sig på, det er sjældent vil har killinger i kravlegård, så længe, men det vil deres mor helst have.

11 Synes om

Hvor er de uimodståeligt søde og bedårende :smelter:

Har de allerede fundet deres fremtidige hjem ?

1 Synes om

Tusind tak :hjerte: Ja de er svære at stå for, familien i går var også helt solgt :hjerte:

Nej, vi har endnu ikke bestemt os for om vi beholdr dem begge, Tænker pigen bliver hjemme, nu vi vælger at sterilisere moderen.
Og fortsætter drengen med den flotte udvikling i typen, ja så bliver han hjemme til show

4 Synes om

Rie og Teddy er bare charmerende og kravlet helt ind under huden på os, så pt er vi ikke sikker på de kommer til at flytte hjemmefra

15 Synes om

De er da bestemt også lige til at forelske sig i
:smelter:

2 Synes om

Hvor kan jeg godt forstå jer, hvis de bliver hjemme, :blush: de er godt nok flotte og charmerende :blush:
Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Takker, ja det er nemt at bliver forelsket i dem, men nu man selv har flasket dem hver 2. time, så bliver man bare meget tætter knyttet til dem.
De er samtidig meget ovende i type, så der kunne blive et par fine udstillings misser ud af dem :hjerte:

7 Synes om

8 uger i morgen

14 Synes om

Denne her billed :blush: Nu er jeg helt solgt :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Der er vist ikke noget at gøre - Jeanette beholder dem for sig selv. :hoho:
'Og det kan jeg godt forstå - de er jo helt vidunderlige :smelter:

1 Synes om