De er skønne, men vi er nød til at være realistiske vi kan ikke beholde alle, så Rie skal flytte.
Misse mor er tredje generation, hvor de ikke har mælk nok eller passer killinger ordentlig, så vi vælger derfor at lukke linjen for avl.
Teddy vælger vi lige at følger udviklingen på, tænker pt han kunne blive en god show kastrat
Just hjemkommet fra Jylland kan jeg afsløre at Teddy (i fremtiden Boris?) flytter til Næstved om et par uger som legekammerat til Igor
Jeg fik ikke selv taget nogen billeder, men @Skattekat, der var med, har taget nogle, som hun måske vil lægge op ved lejlighed.
Tusind tak for besøget, det var kanon hyggeligt
Det glæder os at Teddy skal hjem til dig @Dorthe_R selv om hans type kun er middelmådig ja så har han stjålet mit hjerte
Så lang tid han har en lille hale og ikke 50cm hale, så må han alt andet lige ligne en bobtail…
Så helt middelmådig kan han ikke være, for halen er vel ikke 25 cm…
Ej…
Jeg synes altid at de kære bobtails gror fast i ens hjerte… Her husker yngste barnet mig dagligt på, at det er hedes bobtail og ikke min… Selvom jeg nu synes han også er lidt min… Men min er nu nok også tit i familie med en strandet hval, så måske han er en bobhval og ikke en bobtail…
Han har den fineste hale, så den er ikke grund til han er middelmådig Men hans øjnene er forkerte og giver ham det forkerte udtryk, samt han mangler højde på panden.