Fødselsdags killinger online fødsel

De er skønne, men vi er nød til at være realistiske :rofl: vi kan ikke beholde alle, så Rie skal flytte.
Misse mor er tredje generation, hvor de ikke har mælk nok eller passer killinger ordentlig, så vi vælger derfor at lukke linjen for avl.

Teddy vælger vi lige at følger udviklingen på, tænker pt han kunne blive en god show kastrat :heart:

5 Synes om

Troldene er nu 11 uger og Runde Rie er nu officielt sat til salg

12 Synes om

:star_struck: alle billederne er de flotte på, men den sidste billed :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

På trods af Teddy er super charmerede, har vi bestemt at han skal have nyt hjem :heart:

9 Synes om

Just hjemkommet fra Jylland kan jeg afsløre at Teddy (i fremtiden Boris?) flytter til Næstved om et par uger som legekammerat til Igor :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg fik ikke selv taget nogen billeder, men @Skattekat, der var med, har taget nogle, som hun måske vil lægge op ved lejlighed.

9 Synes om

Jeg må ikke offentliggøre billeder af @Dorthe_R :rolleyes2: … men her kan I se hendes hånd (og Teddy)

Og her er lækkermåsen …

Og hans søster, som også er ret lækker …

17 Synes om

Tusind tak for besøget, det var kanon hyggeligt :hjerte:
Det glæder os at Teddy skal hjem til dig @Dorthe_R selv om hans type kun er middelmådig :lol: ja så har han stjålet mit hjerte :hjerte:

5 Synes om

Det er bare så typisk … vi kører 4 timer i lortevejr og så køber hun en middelmådig kat :dokdok:

6 Synes om

Fire timer hver vej, altså :grin:

Men han er bare så sød og venlig :heart:, og jeg gider jo alligevel ikke udstille katte, så skidt med om han ikke lever helt op til typen.

6 Synes om

Så lang tid han har en lille hale og ikke 50cm hale, så må han alt andet lige ligne en bobtail…
Så helt middelmådig kan han ikke være, for halen er vel ikke 25 cm…

Ej…

Jeg synes altid at de kære bobtails gror fast i ens hjerte… Her husker yngste barnet mig dagligt på, at det er hedes bobtail og ikke min… Selvom jeg nu synes han også er lidt min… Men min er nu nok også tit i familie med en strandet hval, så måske han er en bobhval og ikke en bobtail…

6 Synes om

Du glemmer det vigtigste: Han er striwet… :thumbup: :heart_eyes:
Tillykke med ham!

4 Synes om

Han har den fineste hale, så den er ikke grund til han er middelmådig :wink: Men hans øjnene er forkerte og giver ham det forkerte udtryk, samt han mangler højde på panden.

:rofl: undskyld, han er rigtig flot spottet :kissing_heart:

4 Synes om

Tillykke med den lille nye beboere :flag:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Eller som du lidt udiplomatisk udtrykte det i går: Han er fladpandet :laughing:

4 Synes om

Ja, ja - det er Manse også, men derfor er han sgu’ stadig striwet… :sunglasses: :smirk_cat: :yum:

5 Synes om

Jeg var selv lige ved at skrive det, men tænkte jeg måtte være lidt diplomatisk :rofl:

3 Synes om

Man skulle tro du var i reklamebranchen, så fine præsentationer man får af dine killinger … :gruble:

3 Synes om

Lidt groggy efter dagens dyrlæge besøg :tihi:

10 Synes om

Åh da, de små stakler. Men det skal jo til, og forhåbentlig er de snart friske igen :kryds: :heart:

1 Synes om

De har lige spist en god portion vådfoder, då plejer de ret hurtig at være ovenpå igen

4 Synes om