Fødselsdagsfest i snevejr

Tak for skønne billeder endnu engang, og igen stort til lykke med den smukke dreng/herre må man vel snart få lov at kalde ham. Han er jo ikke en knejt på 2 længere. Hvor bliver dine børnebørn dog dejligere og dejligere for hver dag der går. Så fint de står og kigger på fødselarens indtagelse af den dejlige menu.

Det må altså være en oplevelse for dem, at komme i et hjem hvor tingene omkring dyrene er så herlige. Den slags tror jeg kommer til, at sidde fast i deres hukommelse. Jo for kammerater og mennesker holdes der jo altid fødselsdag med fest og det hele, men hos farfar der var fødselsdagene for misserne ikke anderledes - selvfølgelig skal de fejres med maner, og der skal inviteres gæster skal der :hjerte:

Mvh
Yvonne
Der altid fejrede missernes fødselsdag før i tiden - dog med alm. lagkage - for det elskede manden i huset, og der kom både flag og lys i. Men som Bina fornærmet kan proklamere, så er den slags overhovedet ikke sket i de 2 år hun har boet her - det er bare for dårligt er det :venter: - og ja jeg kan jo slukøret kun give den lille mis helt ret. :ups:

Sikke en fin anretning. Det ligner både en blomst og en solopgang på samme tid :slight_smile: Og den ville absolut også være forsvundet her på meget kort tid :smiley: Sandsynligvis incl. bambussen, aldrig har jeg set en stuebambus blive rundbarberet så hurtigt som da Phumba først fik smag for den L

Tillykke igen smukke Rags. Og tillykke til Prinsesse Snehvide fordi hun har sådan en galant kavaler.

(og søde mini-toben osse :D)

Hvor ser det altså bare festligt ud!

Jeg håber mine to-ben kan overtales til det samme på min fødselsdag på torsdag - jeg vil gerne have ekstra tun :savle:

Tillykke med veteranstatussen :flag:

:pote: Dr. Nobel

[QUOTE=Kiwa;1047987]Tak for skønne billeder endnu engang, og igen stort til lykke med den smukke dreng/herre må man vel snart få lov at kalde ham. Han er jo ikke en knejt på 2 længere. Hvor bliver dine børnebørn dog dejligere og dejligere for hver dag der går. Så fint de står og kigger på fødselarens indtagelse af den dejlige menu.
Det må altså være en oplevelse for dem, at komme i et hjem hvor tingene omkring dyrene er så herlige. Den slags tror jeg kommer til, at sidde fast i deres hukommelse. Jo for kammerater og mennesker holdes der jo altid fødselsdag med fest og det hele, men hos farfar der var fødselsdagene for misserne ikke anderledes - selvfølgelig skal de fejres med maner, og der skal inviteres gæster skal der :hjerte:
Mvh
Yvonne
Der altid fejrede missernes fødselsdag før i tiden - dog med alm. lagkage - for det elskede manden i huset, og der kom både flag og lys i. Men som Bina fornærmet kan proklamere, så er den slags overhovedet ikke sket i de 2 år hun har boet her - det er bare for dårligt er det :venter: - og ja jeg kan jo slukøret kun give den lille mis helt ret. :ups:[/QUOTE]

Mange tak, Yvonne. Nej, du må da ikke glemme Binas fødselsdag. :venter:
Nå, men det er et par søde unger, der er vant til at skulle tage hensyn til hinanden, så derfor har de også hurtigt lært, at kattene altså også har grænser for, hvad de vil finde sig i. Men det går efterhånden rigtigt godt med at ae forsigtigt og lade være med at løbe efter misserne. De på deres side har også en stor interesse for alle de spændende ting, rødderne leger med… :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1047990]Sikke en fin anretning. Det ligner både en blomst og en solopgang på samme tid :slight_smile: Og den ville absolut også være forsvundet her på meget kort tid :smiley: Sandsynligvis incl. bambussen, aldrig har jeg set en stuebambus blive rundbarberet så hurtigt som da Phumba først fik smag for den L
Tillykke igen smukke Rags. Og tillykke til Prinsesse Snehvide fordi hun har sådan en galant kavaler.
(og søde mini-toben osse :D)[/QUOTE]

Mange tak, Trekkie. De er ellers vilde med stuebambus - bare ikke i maden. Måske meget hensigtsmæssigt, da de jo ellers mest bruger planten som brækmiddel…:høhø:

[QUOTE=Lykke;1048026]Hvor ser det altså bare festligt ud!
Jeg håber mine to-ben kan overtales til det samme på min fødselsdag på torsdag - jeg vil gerne have ekstra tun :savle:
Tillykke med veteranstatussen :flag:
:pote: Dr. Nobel[/QUOTE]

Mange tak. Lykke og Nobel. Ja, det må I da huske. Enhvert kat har krav på at blive fejret, når lejlighed byder sig…:slight_smile: