Fødselsdagsgave

Hvis nu lige DIN dyreklinik fydlte år og du ville give dem en lille gave, hvad skulle det så være.
Min fylder 10 år (stedet ikke mine dyrlæger) og de holder fødselsdag og har inviteret på hotdogs og gode rabatter på fredag. Og så har jeg tænkt mig, jeg ville komme med en lille gave. Har overvejet en misseopvaskebørste, men det vil jo ikke være en overraskelse for de kender den fordi den har indgået i den hittekatteudstilling jeg har haft deroppe i feb.
Kom med et godt bud

En stuebambus :høhø:

Ikke blomster…det er noget med jord og klinisk hygiejne. Men ellers tak for idèen
Chokolade heller ikke, det får de så tit OG kage…bl.a. når der er født Kamikaze-mislinger, så tager jeg altid “moderkage” med næste dag, tihi

:savle::savle:

… måske en kurv med alt tilbehør til Dyrlægens natmad ?? :tihi:

En stor ramme der indeholder billeder af alle de hittemislinger de har hjulpet til dato :slight_smile:

Det var et godt forslag!
Det vil da også pynte godt inde i biksen :slight_smile:

Det bedste jeg vil kunne komme på er en/to god(e) flaske(r) vin til dem hver, alt efter hvor mange de er.

Den med billedet ER god, men jeg kan ikke nå at lave det. Dyrlægens natmad s-tår øverst på min liste…et gavekort til en middag med lige den ret ti+l dem alle.
-FINDUS dit store skrummel…han fyklder for 3 mis og generer miine fingre
Ind til vider tror jeg det bliver et gavekort fra brugsens delikatesseafdeling på en omgang dyrlægens middags/natmad til alle ansatte--------------------------------------*FINDUUUUUS

http://www.winnfelinehealth.org/Pages/VetHonorRoll.html
VH
Susanne

Det skulle jeg lige til at foreslå - bare en stor skifteramme, for der kommer sikkert flere billeder til hen ad vejen!

En sort Kamikaze-killing - med et mærkat om halsen “skal gå inde eller i løbegård”:slight_smile: For jeg ved, at den ene af dem -mindst den ene - drømmer om præcis sådan en sort kat:-)

en “sømmåtte” så de kan slappe af imellem pt. og holde til jobbet i mange år - på tilbud i alstrøm :wink:

Tusind tak for alle de fine og brugbare forslag :ok:
Jeg købte igår et gavekort i Brugsen og det gør mine dyrlæger og vet. sygpl.'er kan hente en omgang middagsmad bestående af Dyrlægens natmad (eller hvis man ikke ynder den form for føde, noget andet) fra Brugsens dilikatesseafdeling.
MEN…jeg FÆ:dokdok: kom til at krølle det sammen med papirsposen igår på min arbejdsplads da jeg havde tømt posen for indhold (læs: min frokost på arbejde igår) og jeg opdagede det først da jeg kom hjem igåraftes efter aftenvagten.:tihi: Så jeg måtte lige have fat i en kollega der så har været ude i den store affaldsbeholder og stå på hovedet. Hun fandt gavekortet…men det ligner noget end ikke katte ville slæwe med ind :ups:
Imorgen må det så vurderes (for jeg har en fridag idag) når jeg kommer på arbejde OM det kan bruges.
Havde ellers tænkt mig det skulle pyntes med et billede af en mad med dyrlægens natmad og billedet er printet ud. OG noget skriv til dem deroppe på klinikken.
KÆFT hvor er jeg en skaldyrshjerne :høhø:

Brita, Brita - senil light kommer til enhver af os før eller senere :slight_smile: I det mindste gør det ikke ondt :slight_smile: Og han bliver garanteret glad for det alligevel.
VH
Susanne

[QUOTE=kamikaze;564077]Tusind tak for alle de fine og brugbare forslag :ok:
Jeg købte igår et gavekort i Brugsen og det gør mine dyrlæger og vet. sygpl.'er kan hente en omgang middagsmad bestående af Dyrlægens natmad (eller hvis man ikke ynder den form for føde, noget andet) fra Brugsens dilikatesseafdeling.
MEN…jeg FÆ:dokdok: kom til at krølle det sammen med papirsposen igår på min arbejdsplads da jeg havde tømt posen for indhold (læs: min frokost på arbejde igår) og jeg opdagede det først da jeg kom hjem igåraftes efter aftenvagten.:tihi: Så jeg måtte lige have fat i en kollega der så har været ude i den store affaldsbeholder og stå på hovedet. Hun fandt gavekortet…men det ligner noget end ikke katte ville slæwe med ind :ups:
Imorgen må det så vurderes (for jeg har en fridag idag) når jeg kommer på arbejde OM det kan bruges.
Havde ellers tænkt mig det skulle pyntes med et billede af en mad med dyrlægens natmad og billedet er printet ud. OG noget skriv til dem deroppe på klinikken.
KÆFT hvor er jeg en skaldyrshjerne :høhø:[/QUOTE]

Kan du ikke give det en gang fransk vask og strygning inden du leverer det :høhø:

Hvis det ligner en øjnbæ, som jeg frygter, så tror jeg, jeg lavet et nyt i Brugsen og så beholder det misrøgtede gavekort til mig selv. Jeg kan jo altid bruge det selv, det ved jeg med mig selv, er min mindste kundt.
Vi kvinder er i hvert tilfælde go’e til èn ting…bruge penge OG gavekort.
OM jeg fatter jeg ikke kunne mærke kortet da jeg krøllede papirsposen sammen, for det er foldet ud et A4-ark og i pap…meget støre end normale gavekort. Men min hjerne har MED garanti været andetsteds eller helt slukket…nok mest det sidste

Skriv på følgekortet, som om gavekortet er fra misserne, og at de altså lige selv skulle lege lidt med det først!

Kanon-idè, Hanne…jeg skriver bare en historie om det er fra misserne fordi de er “glade” for den behandling de får når de bliver tjekket hvert halvandet år…stik m.m. og at det indebærer man har måttet afreagerer på kortet…eller noget lign

… eller at de havde hørt, at gavekortet var til “Dyrlægens natmad”, og at de først troede, at det var dem, der skulle være natmaden, og så ville øjdelægge det. Da de senere fandt ud af, at det drejede sig om bl.a. leverpostej, så skulle de altså lige smage på det.

Så blev gavekortet afleveret og jeg fik en hotdog…kors den stakkels pølsemand havde travlt i hans pølsevogn. Da jeg kørte fordi klinikken næsten en halv time efter bebudet lukketid lavede han stadig pølser:tihi:
Kors, der var mange mennesker og dyr. 2 Bomuldsvovser og så nuttede og bløde man kun kunne køsse på dem. To store papegøjer og hold da op de er kloge. Den hvide havde gang i en dames lynlåse og smykker og da dens ejer sagde til den “DET må du ikke” svarede den fanme tilbage :uha:
En schæferhvalp var der også endnu med halvandet øre…d.v.s et af dem var stadig flapøre :høhø:. En lab. hvalp var der også og en spættet boxer eller noget lign.
Der var 25% på foder så jeg kom lige til at købe noget selvom jeg har svoret her ikke fodres med korn :ups:
Ih hvor er det både berigende og befriende at se så mange glade mennesker OG dyr på samme sted :thumbup: