Føj ...Hvor er hun grim :-)

Se lige en ‘grim’ Gaia :-))

Gaia’s ego er kæmpe stor …Hun er stædig som pokker, og uhyggelig insisterende - Men osse en lille snedig rad, som meget tydelig viste, at hun altså godt kender ugedagene :slight_smile:

Vores katte er vænnet til at få frisk fisk hver lørdag - Men i lørdags svigtede fiskebussen os, og hoooold da op, hvor hun plagede - Til sidst vandt hun, og jeg måtte i supermarked efter frosne sejfileter …Og dette billede viser hvor triumferende hun kan se ud :-))

PS. …Mai vil du virkelig ha’ børn, efter den grimme kat ? :-))

Haha, nej det er ikke for ingenting vi kaldes deres slaver

Du har evig ret :-))
Utroligt at man kan få knibset så kikset et billede, for Gaia er jo egentlig gudesmuk :slight_smile:

Du har evig ret :-))
Utroligt at man kan få knibset så kikset et billede, for Gaia er jo egentlig gudesmuk :-)[/quote]
Ja mon ikke! Det må jeg give dig ret i, det er hun bestemt -thumbs

Yeps er bestemt ikke i tvivl om at vi skal have et par mini-Gaia´er.

Hun ligner da bare en lækker lækker smuksak der har snørret sin ejer…nå ja det er jo osse det hun har -høhø -høhø

Go Gaia.

Puha ja - godt man har MCO

Ej pjat - alle dine sølvstriber er skønne. -forelsket

Hun er da ikke grim, den lille løvinde -forelsket -forelsket

eje hun er da ikke grim… Hun ser da sød ud… -forelsket

[/quote]

Hvor er hun bare en rigtig dame [bigloony]

Så er det bare med at finde en grimasse der ka´passe…

Tossede kat -muhaha Hun smiler vist lumsk -høhø

Ja køn på dette billeder er hun ikke :smiley: :smiley: men hvor ser hun dog mæt og tilfreds ud -høhø -høhø

Jeg er også glad for at jeg har en MCO/NFO og en ragdoll… ingen af dem er ligefrem de skarpeste knive i skuffen, så de snører da aldrig mig… De får bare altid deres vilje -engel

Super godt billede! Hun ser virkeligt ud som om hun ved at hun har snøret dig! -høhø :smiley:

Enig -thumbs -love

Ej Alice… det jo ren dyrplageri GGG

Hun er for skøn!!!