Folder eller krøller du?

Hehe, hvor sjovt! Jeg troede først det var en tråd om katte, helt præcis tænkte jeg at det var de der schottich fold der var tale om, og Amerikan curl. Sådan et etisk spørgsmål! Men jeg blev da lige snydt for en femmer!!

Men… Jeg er helt klart en folder! Sammen teknik hver gang! Måske jeg skulle skaje ud og prøve at krølle det engang! :smiley:

Jeg har længe tænkt på at oprette sådan en afstemning. -tihi

Jeg både folder og krøller, det kommer an på kvaliteten. :klapper:

-LOL-LOL sikke et godt grin

Jamen jeg er sørme også en folder - jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan man kan bruge krøllet toiletpapir :? altså sådan helt på det praktiske plan, nej jeg må nok erkende jeg aldrig bliver andet end en folder, for har ikke fantasi til andet -LOL

-LOL-LOL-LOL

Ja jeg synes simpelthen det var FOR sjovt, da jeg først hørte den…
Så jeg MÅTTE bare oprette det her inde :tihi::tihi:

Og det er da lidt sjovt, og se folks reaktion…:klapper:

Så tak for en god griner -LOL -LOL -LOL :klapper: :klapper::tihi::tihi:

Jeg begge deler…:smiley:

Og så lidt ulækkert - her i huset har vi længe diskuteret:

Kigger du i papiret EFTER du har pudset næse ?

Jeg gør ikke - men min bedre halvdel gør :uha:

[quote=Poly-Cats;190589]Jeg begge deler…:smiley:

Og så lidt ulækkert - her i huset har vi længe diskuteret:

Kigger du i papiret EFTER du har pudset næse ?

Jeg gør ikke - men min bedre halvdel gør :uha:[/quote]

:ups::ups::ups:

[quote=Nevadaisy;190470]-LOL-LOL sikke et godt grin

Jamen jeg er sørme også en folder - jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan man kan bruge krøllet toiletpapir :? altså sådan helt på det praktiske plan, nej jeg må nok erkende jeg aldrig bliver andet end en folder, for har ikke fantasi til andet -LOL[/quote]

det har jeg også siddet og tænkt over det meste af dagen :confused:

(mærkelig ting at bruge til på at tænke over:tihi:)

Helt afgjort folder. Hvis jeg krøller papiret kan der jo opstå uventede huller og det er jeg ikke lige stemt for -brækkesig -høhø

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Simpelthen for sjovt!!! -LOL

Jeg Krøller selvfølgelig! :slight_smile:

/Mette

Jeg gør, for jeg får let næseblod, hvis jeg pudser for kraftigt. Så hellere lige checke papiret end ligne en kannibal :klapper:

Jeg både folder og krøller i øvrigt - nok med hovedvægt på folder.

Ihh… elsker videnskabelige afstemninger :klapper:

Hov, hov, man krøllede da papiret i “gamle” dage, det brune, hed det 00? 007 er vist noget andet:-)

Hehehe, Jah må bare lige sige at jeg griner helt vildt!
Dette er altså en af de sjoveste afstemninger her inde!

Jeg ved simpelthen ikke om jeg folder eller krøller, så jeg er nød til at gå ud og afprøve så jeg kan sætte min stemme -høhø

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL
Åh Camilla altså!

[QUOTE=Jane;190701]Jeg gør, for jeg får let næseblod, hvis jeg pudser for kraftigt. Så hellere lige checke papiret end ligne en kannibal :klapper:
:[/QUOTE]

enig - jeg er også i akut risiko for at ligne en uheldig kriger hver gang jeg pudser næse, så jeg er også nødt til at tjekke efter… men hvis de røde nuancer udebliver så har jeg bestemt intet behov for nærmere studie :slight_smile:

Jeg har siden i går, tænkt over det hver gang jeg har været på toilettet (og da jeg er på vanddrivende piller, er det ret tit -høhø ) … hvorfor i alverden bruger I tid på at folde papiret ??
Jeg prøvede en enkelt gang i går, men det gav simpelthen ikke nogen mening … :? … jeg samler bare en passende mængde papir i min hånd og bruger det, færdig arbejde :rock:

Okay, testen er udført nogle gange nu…og hver gang får jeg samme resultat : JEG ER EN KRØLLER -høhø

Jeg folder! Kan slet ikke finde us af at bruge det hvis det er krøllet… haha…

Og jep… Jeg tjekker papiret efter jeg har pudset næse… Især hvis jeg pudsede fordi der sad en busser og kildede… Skal jo lige se om den kom med ud… :wink:

Jeg er også en folder… :smiley:

jeg skulle lige prøve at være krøller en enkelt gang. det kunne jeg ikke finde ud af :prut: