Folder eller krøller du?

Jeg er vidst mest en krøller … haha :slight_smile:

Godt spørgsmål.

Jeg folder det.

Hmmm nu bliver jeg filosofisk.

Dem der krøller som mig selv, er de ligesom jeg kreative rodehoveder ?? (Sådan nogen som også har rod i skabene :ups: ?? )

Og folderne, er garanteret ordensmennesker :tihi:

Jeg er et ordens menneske.

Jeg folder hurtigt … OG SÅ KRØLLER JEG :rock:

Så jeg må bestemt være en “begge dele” person.

Desuden kigger jeg også i papiret, hvis jeg har pudset næsen fordi den klør.

OG jeg er et ordensmenneske, med rod i hjørnerne -LOL

Den er bare hjemme HA HA HA

Hold op hvor er der mange der bruger minutterne på at folde papiret.
Jeg krøller det bare og man skal ikke bekymre sig om huller hvis bare man bruger rigeligt.

[quote=Heidi;192034]Hold op hvor er der mange der bruger minutterne på at folde papiret.
Jeg krøller det bare og man skal ikke bekymre sig om huller hvis bare man bruger rigeligt.[/quote]

Det tager jo ingen tid at folde, og når man beskæftiger hænderne mens man afrimer eller “dumper” noget større, så går tiden jo hurtígt :rock:

:klapper:

[quote=Annette O;192040]Det tager jo ingen tid at folde, og når man beskæftiger hænderne mens man afrimer eller “dumper” noget større, så går tiden jo hurtígt :rock:

:klapper:[/quote]

Gud fader mand…-engel

Hvaaaaaaaaaaaad :? :tihi:

Ja når du skriver afrimer om tisseriets glæder, så får jeg altså billeder i mit hovede som IKKE er behagelige -høhø

-LOL -LOL -LOL

Jamen så længe jeg ikke skriver PISSER (undskyyyyld)

Jeg er folder :stuck_out_tongue:

Op til flere skriver at det må tage lang tid at folde papiret… Altså… Det er jo ikke en svane man sidder og folder vel :smiley:

Tager da 2 sekunder :stuck_out_tongue:

[quote=Chicabee;192004]Hmmm nu bliver jeg filosofisk.

Dem der krøller som mig selv, er de ligesom jeg kreative rodehoveder ?? (Sådan nogen som også har rod i skabene :ups: ?? )

[/quote]

Man skulle tro du kendte mig IRL :tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Natascha;192095]Jeg er folder :stuck_out_tongue:

Op til flere skriver at det må tage lang tid at folde papiret… Altså… Det er jo ikke en svane man sidder og folder vel :smiley:

Tager da 2 sekunder :P[/QUOTE]

Jo da, svaner, blomster - u name it, jeg bruger gerne lang tid på at folde - intet er for delikat til min rumpe:tihi:

Ej enig, man folder jo lige engang og vupti:)

[quote=Chicabee;192004]Hmmm nu bliver jeg filosofisk.

Dem der krøller som mig selv, er de ligesom jeg kreative rodehoveder ?? (Sådan nogen som også har rod i skabene :ups: ?? )

Og folderne, er garanteret ordensmennesker :tihi:[/quote]

hvis jeg er ordensmenneske, vil du så ikke fortælle mig hvor den del af mig har gemt sig henne? :tihi:

En krøller kender vel en anden krøller på travet :cool:

Jo da, svaner, blomster - u name it, jeg bruger gerne lang tid på at folde - intet er for delikat til min rumpe

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

For sevan da!

Når jeg tænker på folder, så kan jeg ikke lade være med at tænke på hotellet i budapest hvor toiletpapirets sidste blad var sirligt foldet efter stuepigen havde været der.

[quote=Chicabee;192004]Hmmm nu bliver jeg filosofisk.

Dem der krøller som mig selv, er de ligesom jeg kreative rodehoveder ?? (Sådan nogen som også har rod i skabene :ups: ?? )

Og folderne, er garanteret ordensmennesker :tihi:[/quote]

Hmm :? så burde jeg være en krøller

Måske tror du bare du er en folder…men i virkeligheden krøller du bare på en pæn måde :fløjte: