Folie til vinduer

Nogen der ved hvor man køber det klæbe folie til at sætte på vinduer, så man ikke kan kikke ind…Men godt kan kikke ud ?

Sagen er at vi netop i dag har oplevet det glædelige at min svigerindes bortløbne kat pludselig er blevet fundet, efter den har været væk i 13 måneder. Katten smuttede ud ved et uheld - Naboerne skulle passe den en weekend, og var uheldig med en åbenstående vindue. Hele familien har ledt mere eller mindre dagligt efter Tulli. Vi har klistret byen til med efterlysninger, og det gav ingen resultat. Pludselig ringede hendes dyrlæge her i morges, og spurgte om hun manglede en kat, de havde fået Tulli bragt ind, og via øretatoo kunne de finde frem til min svigerinde… Min svigerinde havde opgivet håbet og hun er nu flyttet i en ny bolig, hvor husdyr IKKE er tilladt, så nu er gode råd dyre. Hun er indstillet på at hun kommer til at bryde reglerne ved at beholde Tulli - Det er hun indstillet på, men vi skulle jo gerne kunne ‘gemme’ ham lidt, for klart at han vil sidde i vinduet og kikke ud :slight_smile:

:slight_smile:

Er det ikke i sådanne forretninger med bil-tilbehør ??

Eller måske et byggemarked ??

Jeg har bl.a. brugt solfilm fra THansen. Super godt i dagtimerne, upraktisk når det er mørkt udenfor, da det så virker omvendt. & så æder det lyset udefra rigtig meget. Men man kan jo evt nøjes med at sætte det op på den nederste del af vinduet. det har jeg planer om i soveværelset. :slight_smile:

her er frosted film Vinduesfolie og Sandblæst folie til privatliv - One-Way film til vinduer og i mønster http://www.tapet-farve.dk/selvklaebende-folie.html

thansen forhandler det mørke film…

og hvis man ikke vil kunne ses overhovedet - så skal det være den frostede …

Silvan har en del husker jeg fra da vi kiggede :slight_smile: