For aktiv til at være indekat?

Hvis du vil have nogle nemme fif til aktivering så send mig en mail på [email protected]

så skal jeg fluks sende dig et lille papir med dem på

MVH

Mine to hunkatte på hhv. 3 år og 7 måneder er begge gået fra at være udekatte med adgang til stor have til at blive indekatte (grundet skilsmisse) Jeg havde i den grad min tvivl på hvordan de ville takle det, men det er gået over al forventning :slight_smile: jeg og mine børn leger med dem, og ja selv den “gamle” pige er blevet vildt fjollet og leger og løber vildt - de to damer lyder hver dag som om jeg holder elefanter, sådan som de løber og leger, men plager ikke om at komme ud som jeg havde frygtet :slight_smile:
Jeg har også aktiveringslegetøj til at komme tørfoder og godbidder i - DE ELSKER DET :slight_smile: og de trives med kun at være indekatte, de sidder ikke ved døren og vil ud eller forsøger at stikke ud når vi andre skal ud så det er bare dejligt :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Rikke N;1008295]Mine to hunkatte på hhv. 3 år og 7 måneder er begge gået fra at være udekatte med adgang til stor have til at blive indekatte (grundet skilsmisse) Jeg havde i den grad min tvivl på hvordan de ville takle det, men det er gået over al forventning :slight_smile: jeg og mine børn leger med dem, og ja selv den “gamle” pige er blevet vildt fjollet og leger og løber vildt - de to damer lyder hver dag som om jeg holder elefanter, sådan som de løber og leger, men plager ikke om at komme ud som jeg havde frygtet :slight_smile:
Jeg har også aktiveringslegetøj til at komme tørfoder og godbidder i - DE ELSKER DET :slight_smile: og de trives med kun at være indekatte, de sidder ikke ved døren og vil ud eller forsøger at stikke ud når vi andre skal ud så det er bare dejligt :stuck_out_tongue:[/QUOTE]

Dejligt at høre, at det lykkes. Det er nok mest min kats alder, der spiller ind så :slight_smile:

:smiley: Det er dælme ikke så tosset at være kat hos dig :slight_smile: Jeg er vild med hjørnehylderne de er rigtig fine :ok: