Hvis du vil have nogle nemme fif til aktivering så send mig en mail på [email protected]
så skal jeg fluks sende dig et lille papir med dem på
MVH
Hvis du vil have nogle nemme fif til aktivering så send mig en mail på [email protected]
så skal jeg fluks sende dig et lille papir med dem på
MVH
Mine to hunkatte på hhv. 3 år og 7 måneder er begge gået fra at være udekatte med adgang til stor have til at blive indekatte (grundet skilsmisse) Jeg havde i den grad min tvivl på hvordan de ville takle det, men det er gået over al forventning
jeg og mine børn leger med dem, og ja selv den “gamle” pige er blevet vildt fjollet og leger og løber vildt - de to damer lyder hver dag som om jeg holder elefanter, sådan som de løber og leger, men plager ikke om at komme ud som jeg havde frygtet ![]()
Jeg har også aktiveringslegetøj til at komme tørfoder og godbidder i - DE ELSKER DET
og de trives med kun at være indekatte, de sidder ikke ved døren og vil ud eller forsøger at stikke ud når vi andre skal ud så det er bare dejligt ![]()
[QUOTE=Rikke N;1008295]Mine to hunkatte på hhv. 3 år og 7 måneder er begge gået fra at være udekatte med adgang til stor have til at blive indekatte (grundet skilsmisse) Jeg havde i den grad min tvivl på hvordan de ville takle det, men det er gået over al forventning
jeg og mine børn leger med dem, og ja selv den “gamle” pige er blevet vildt fjollet og leger og løber vildt - de to damer lyder hver dag som om jeg holder elefanter, sådan som de løber og leger, men plager ikke om at komme ud som jeg havde frygtet ![]()
Jeg har også aktiveringslegetøj til at komme tørfoder og godbidder i - DE ELSKER DET
og de trives med kun at være indekatte, de sidder ikke ved døren og vil ud eller forsøger at stikke ud når vi andre skal ud så det er bare dejligt
[/QUOTE]
Dejligt at høre, at det lykkes. Det er nok mest min kats alder, der spiller ind så ![]()
Det er dælme ikke så tosset at være kat hos dig
Jeg er vild med hjørnehylderne de er rigtig fine ![]()