For hulen da

Baby, som jo altså skal føde hvert øjeblik det skal være, er begyndt og sidde og gøre med hovedet, som om hun har noget siddende i halsen/munden - ikke hele tiden, men sådan med jævne mellemrum de sidste par timer … så jeg skulle selvfølgelig lige prøve at kigge hende i munden - det fik jeg ikke ret meget lov til (og manden er her ikke til at holde i den anden ende når hun bakker), men jeg kunne da i hvert fald se, at der tilsyneladende er knækket en bid af hendes ene hjørnetand :S

Det ser ikke ud til at gøre specielt ondt, lige nu sidder hun i hvert fald og vasker og ‘tygger i’ Bassens ører, og hun har også ædt tørfoder mv.
Der skal selvfølgelig kigges på det, men jeg ville jo gerne lige vente til hun har født - og helst 2-3 uger efter! Kan jeg mon det? Den kan jo i princippet være knækket for længe siden, jeg studerer ikke deres hjørnetænder dagligt, eller ugentligt, for den sags skyld …

Om der sidder noget i halsen på hende, ved jeg ikke - jeg holder øje med om hun bliver ved med at lave ‘den der’ bevægelse, som de nu gør når noget sidder fast - jeg håber det er en hårbolle eller noget, som kommer enten den ene eller anden vej snart!

Jeg ved simpelthen ikke detaljeret nok om en kats anatomi i svælget til at kunne udtale mig MEN…
Jeg havde i flere dage et stykke mandel til at sidde i vejen bag ved min mandel… Jeg var overbevist om jeg var syg, da jeg hostede og harkede (lækkert NOT) og til sidst kom det op. Det gav også “brækfornemmelse”

Måske er det tilfældet med Baby? At der simpelthen sidder et stykke tørkost i vejen…
Håber i hvet fald det er en bagatel og alt forløber som planlagt :slight_smile:

En knækket hjørnetand kan de have længe uden det betyder noget. Men er den knækket så roden er blottet kan det gøre ondt på dem når de spiser mad.