For pokker - dumme kat

Nu har jeg gjort hele soveværelset rent og lagt rent på sengen. Der bor de snart tre uger gamle killinger med deres mor. Der er også lavet kravlegård parat og fødekassen med småtlingerne er sat derned.

Uh hvilken glæde. Så vil jeg glæde misserne med noget kogt fisk - også missemor naturligvis.

Den dumme finke - hun bliver så overstadig at hun skubber til min hånd og skålen ryger sig en tur - fisk ned over alt det rene sengetøj og den del af kravlegårdsgitteret i den side - og ned på gulvet. På den igen - det godt nok ikke hver dag der kommer rent på sengen to gange. Synd, jeg havde ikke en portion fisk mere, siger jeg lidt skadefro:-)

Glæden ved at have kat :stuck_out_tongue: -

kan vi ikke få billeder??

[QUOTE=Poly-Cats;221706]Glæden ved at have kat :stuck_out_tongue: -

kan vi ikke få billeder??[/QUOTE]

Jeg var ikke lige i humør til at forevige på det tidspunkt. Mærkelig nok er det en lille smule sjovere nu.

Du hyler nok af grin i morgen :tihi:

-LOL så ser man glæden ved aby´er, man keder sig aldrig, heller ikke over et lille måltid mad. :thumbup:

Ja, hvor der handles der spildes. Samlede de(n) ikke pænt op efter sig?

De stakkels stakkels dyr.
Nogle gange er livet kun modgang. :argh:

Jeg er sikker på; at nu venter og venter de på fisk. :venter: :venter: :venter:

Jeg har høært sengetøjsskiftning kommer på OL-programmet i år 2012…skal jeg melde dig til.
MEN…jeg kan så lige fortælle dig du får en hård konkurrent i mig :rock:
Her skiftes sengetøj hver 3.-4. dag OG når her er mislinger hver 2.
Har som du ogsåprøvet at skulle skifte to gange…samme dag…der kom lige en pludderet mis ind fra haven med mudderpoter…han fik 5 kolde i måsen og så var det på den igen:tihi:

Lis, med abyer i huset, bør du have lært at holde tallerkenen højt :smiley:

Aiiii … kender det … det er så fandens irriterende, når de ikke kan vente til man lige har sat skålen :slight_smile:

Da jeg skulle fortælle en ven om http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=10573 , blev svaret til “det må være gælden ved at have kat” (tastefejl). :høhø:
Men så sandt, så sandt. De misser er jo uden pris. :smiley:

Haha Som når en orientaler spænder ben for mig herhjemme for hvis jeg taber min mad, så får han det!

Jeg nævner ingen navne, men tænker på Eddie:-)

[quote=Lis Dahlstrøm;221705]Nu har jeg gjort hele soveværelset rent og lagt rent på sengen. Der bor de snart tre uger gamle killinger med deres mor. Der er også lavet kravlegård parat og fødekassen med småtlingerne er sat derned.

Uh hvilken glæde. Så vil jeg glæde misserne med noget kogt fisk - også missemor naturligvis.

Den dumme finke - hun bliver så overstadig at hun skubber til min hånd og skålen ryger sig en tur - fisk ned over alt det rene sengetøj og den del af kravlegårdsgitteret i den side - og ned på gulvet. På den igen - det godt nok ikke hver dag der kommer rent på sengen to gange. Synd, jeg havde ikke en portion fisk mere, siger jeg lidt skadefro:-)[/quote]

:høhø: :høhø: :høhø:

Jeg er nu els ret sikker på, at man sover noget så dejligt i en seng der lugter af friskkogt fisk.

:fin:

[quote=Vivi_Fletcher;221780]

Aiiii … kender det … det er så fandens irriterende, når de ikke kan vente til man lige har sat skålen :-)[/quote]

Det må være rimeligt med hurtige bevægelser fra deres slaver.
Intet mindre kan gøre det :stuck_out_tongue:

Hvor bliver de fisk af :venter: :venter: :venter:

:):slight_smile: Altså Lis…renlighed er en dyd…-LOL

Ved det - men fiskevand sivet ind i madras og dyne er det ikke:-)

Ad. Så er det godt at du som erfaren opdrætter har helt styr på hvordan uønsket lugt nå nej stank fjernes.:slight_smile: