[quote=Gry Gressbakken;315154]Hm…
Kan det være en Exotic?
[/quote]
Nej !! …Det er slet ikke den samme næse
[quote=Gry Gressbakken;315154]Hm…
Kan det være en Exotic?
[/quote]
Nej !! …Det er slet ikke den samme næse
Tænkte også sådan lidt mere a la en pænt dårlig exotic Gg
Jeg er også rimelig overbevist om at det er en British Shorthair.
Den ligner nemlig ret så meget Church fra filmatiseringen af Stephen Kings Pet Sematary og katten der spillede den “rolle” var British Shorthair. Pet Sematary blev for øvrigt indspillet i 1989, så det med gammel type er jeg også enig i.
Har lige vedhæftet et billede af Church - det er virkeligt ringe i forhold til at se ligheder, men er et af de eneste der er til at finde online…
Kunne det tænkes at det slet ikke er en racekat :høhø:
[quote=Gizzemissen;315178]Jeg er også rimelig overbevist om at det er en British Shorthair.
Den ligner nemlig ret så meget Church fra filmatiseringen af Stephen Kings Pet Sematary og katten der spillede den “rolle” var British Shorthair. Pet Sematary blev for øvrigt indspillet i 1989, så det med gammel type er jeg også enig i.
Har lige vedhæftet et billede af Church - det er virkeligt ringe i forhold til at se ligheder, men er et af de eneste der er til at finde online…[/quote]
HVILKET var en kæmpebrøler - iflg King selv:-) Han bor i Maine, han skriver om Maine og jeg så et interwiev hvor han sagde, at Churchill fra bogen er en Sortsmoke Maine Coon. En stor led spøgelsesagtig kat med et barsk ansigt som nedstirre dig, før den dræber - meget mere skræmmende end en sort Brite:-) (undskyld briter:wehuu:men det er jeg enig med King i)
Jeg aner ikke, hvad denne kat i Vampyr serien er.
Synes den virker for bredhoved til at være en Chartreux men sammenligner også med Artig der blev “beskyldt” for at være det. Tror også mest på en brite.
Kan nævnte træneren af dyrene og sikkert katten er Brian Turi og Animal wrangler(hvad er det) er David Allsberry
Men hvad katten hedder kan jeg ikke finde
Ejeren er fundet:
http://www.trueblood-news.com/true-bloods-animals-trainer-interview-with-boones-animals
TB-N: Are any of the animals on True Blood yours?
Yes. Dean the dog and Tina the cat are mine. We’ve had background animals that were ours or friends/co-workers. We’ve had something to with all the animals on the show.
Tror faktisk det er en af briterne? Hoved passer og pelsen kan farves mørkere hvis ikke han har flere end de 2 der ?
http://www.boonesanimals.com/pages/3170/British_Blues.htm
Ja, jeg synes bestemt også at det er en brite og ikke en american shorthair.
Pelsen ligner i hvert tilfælde slet ikke ASens