Forår i luften

Er det kun her eller har jeres katte også fået den ide at de skal være forårs pjattede?

Min rolige og reserverede Sorte Satan er gået helt amok i kæle,lege,fælle hjørnet…
han er fuldstændig balstyrisk, han er kravlet op på skødet af mig og kræver at blive nusset, så pludselig kommer killingen op i ham og han kaster sig over sin hale og min hånd, for i næste øjeblik at kræve mere nusseri…

Det ene hjørne i sofaen er beklædt med hvid pels fra Midi der også smider vinterpelsen nu, og han har gjort krav på min dyne hele natten fordi han skulle nusses, det med at jeg skal bruge søvn rager da ham…gggg

Tøserne jagter hinanden som gale gemmen huset, frem og tilbage hele tiden og de skiftes til at jage hinanden…ggg

Det er jo et helt galehus lige nu gggggggggg

Jamen så er det måske derfor Quini har gået og snakket i en hel time i nat, han er ved at få forårskulder -høhø

Her i huset er der så koldt (8.9° c. da jeg stod op i dag :fløjte:), at jeg tror ikke de smider vinterpelsen før engang til sommer :tihi:

De te’r sig som tossede … men jeg tror nu mere det er lettelsen over at Yrja er væk, der gør at de alle sammen er kælne og legesyge pt. :sshh:

ifølge mine fødder er der nu også en smule køligt her, men tror ikke kattene tager sig af det ggg

det er kun Lars der er generet at mine kolde fødder og hænder når jeg vil varmes ggggg

Yep, et par af mine Burmesere holdt ud en hel time ude i haven før de overgav sig og kom ind. Og ellers har de spænet rundt. Nu er det så solstrålerne der er de foretrukne liggepladser:)

Marina

Ja her er de også kulrede, og Zilaz går helt bananas i barndom, han er så sød når han gør det.

Her bliver der også fræst en del mere en der plejer…

Min hankat synger og mine 3 unge piger er blevet damer… så på trods af sne i det fynske i dag, så tyder det på foråret er på vej

Jeg har også været nød til at tage lidt nye billeder af mine missere i dag, Lars synes jeg er småskør fordi jeg kræver billeder af alt sødt og sjovt de laver, og kan jeg ikke lige tage et billede så må han ggggg
så er næste punkt bare at få dem sat ind ggg

ja her har begge mislinger plaget om en tur i haven og da de kom derud var de ikke til at drive ind igen, de væltede sig rundt på plænen i bare fryd.
jooooo de ka helt sikkert mærke foråret i luften

Bamse er også ved at smide vinter pelsen. Det er hår over alt!!

Han er noget mere nusse og putteglad men jeg ved ikke om det er fordi det er ved at være forår!

Jeg er godt nok glad for at jeg sover tungt, kattene vækkede Lars kl. møg i morges ved at vælte hele hytten og så skulle der leges fange gennem hele huset og selvfølgelig skulle de heeeeelt op i sengen for at vende rundt, tilbage til køkkenet og så retur…gggggg

Her i huset har den hele formiddagen står på “Fuld fart frem og håret tilbage” op og ned, ud og ind, så en lille slåskamp for forandringens skyld og måske en bid mad, før det går rundt og rundt én gang til :rulleøjne:

Så har mine katte fået forårskuller? I DEN grad -LOL

ja her varierer de også legene hele tiden, men det er ikke ret meget de ligger stille i disse dage ggg lige nu er halvdelen en tur udenfor mens My har fundet et sugerør at lege med ggg

Vores katte fornemmer også foråret komme :slight_smile: De vil ud og sidde og nyde det på terassen, og gerne så de selv kan løbe ud og ind hele tiden :tihi::tihi:

Ja de er superkååååde:-)

Buster er nu ikke så forårskåd endnu… Men han er dog ikke langsom til at finde en god plads i solen - i går eftermiddag var det ovenpå fjernsynet, så han fik solen lige ind i ansigtet-høhø-høhø