Forårs flytte killinge boom

Da vi håber at kunne flytte senere på året, er årets killinger planlagt til at komme, her i maj.
Mødrene til de 2 af kuldene skal omplacetes efter killingerne, og muligvis også den 3, men det afhænger af om der kommer en KBS til os, som vi kan beholde.
Vi tænker det vil være bedst for kattene at flytte i nye hjem, inde vi selv skal flytte.

Tænker en samlet tråd er nemmest

Perle troede vi faktisk ikke var drægtig, da vi ingen parring er har observeret, men hun er på dag 60 fra den dag hun kom fra Nikolas.

Luska havde vi også opgivet at få killinger på, vi havde fjernet chippen efter næsten 2 år, men ingen løbetid. Nikolas blev kastreret og samme dag kom de ind på badeværelset. Dagen efter parrede de sp det raslede.
Hun er på dag 57

Naomi er først på dag 58 d. 23. maj. Det kan knap ses hun er drægtig.

12 Synes om

Jeg glæder mig til at følge med, Jeanette - det bliver spændende med alle de små :smiley:

3 Synes om

Tusind tak :hjerte: Vi glæder os, men er samtidig spændt på at have 3 kuld samtidig.

Luska kan jo ikke sammen med de andre piger, så hun er på badeværelset, det bliver noget af en opgave, når de bliver så gamle, at de også skal ud og være med den andre.

3 Synes om

Det må være spændende at få så mange killinger og følger deres udvikling

Jeg personligt vil også glæde mig over jeg kan følge med

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Jeg elsker, at I lige har 2 snydere :tihi: Så må vi krydse fingre for, at de også sørger for nogle store kuld - jeg tænker sådan 8-9 stykker :klappe:

3 Synes om

Vi elsker det også for vi ville være ked af at miste de to linjer, da det ville være resultatet, med flytningen.
til skanning mente dyrlægen Perle ville få 6-8 stykker- Luska 3-5 mens der kun er 1 el 2 i Naomi

5 Synes om

Glæder mig til killingebilleder :heart:

2 Synes om

:smelter: awww baby boom og lækre møder.

1 Synes om

Takker, der skal nok komme en masse :hjerte:

takker, ja det må vist siges at være killingeboom denne gang

2 Synes om

Perle er rastløs i dag og vil helst have vi nuller hendes mave konstant

14 Synes om

Vi er gået i soveværelset

12 Synes om
  1. Killing født 1:38
7 Synes om

Tillykke :flag:

1 Synes om
  1. Killing født 1:44 en tortie pige

Den 1. født vejede 104g

5 Synes om
  1. Killing 1:38 104g KBL n(s) 2x 03
  2. Killing 1:44 94g KBL f(s) 2x 03
  3. Killing 2:18 KBL f(s) 2x 09
6 Synes om

Hvem er det der har beriget jer med (foreløbig) tre fine killinger :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 Synes om

Dette kuld er fra Perle og Nikolas

4 killing født 2:43

7 Synes om

Nøjjj, hvor er hun sød - og tillykke med killingerne. :flag:
Mon der kommer flere?

1 Synes om

Når 5 er lige kommet

5 Synes om

Tillykke med de små misse killinger

1 Synes om