Forårs flytte killinge boom

tilllykke med dem :slight_smile:

2 Synes om

Den er godt nok lang, så man skulle tro der var lidt Europé i den, er spændt på hvordan den udvikler sig, I Knuds sidste kuld var der jo Tyttebær Maja der også havde lang hale. de er ikke i familie

Tusind tak :hjerte: Ja er godt nok spændt på om de får samme monsterpels som mor

Tusind tak :hjerte:

8 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet. :smiley:

1 Synes om

18 indlæg blev skilt fra til et nyt emne: Forskellige stamtavle-typer (flyttet fra Forårs flytte killinge boom)

Stort tillykke med de smukke firlinger

:pompom: :pompom: :pompom: :pompom:

1 Synes om

Vi kan vist godt konstatere at de sm har knappet på og at der er ren fløde i mælkebaren :yatta:

Dreng KBL n 03 94g. - 116g.
Pige KBL n 09 90g. - 118g.
Pige KBL f 03 89g. - 112g.
Dreng KBL 03 96g. - 118g.

Luska har det for varmt på badeværelset, så vi skal i dag have fundet en anden løsning for hende og killingerne.

14 Synes om

Tillykke med 4lingerne :flag:

1 Synes om

18 Synes om

En stolt mor med sine smukke børn :heart_eyes:

Kan man ane lidt åbne øjne på smuklingen mellem mors forben?

Slimproppen er gået hos Naomi, hun er på dag 63, så er spændt på hvornår hun føder :felix:

3 Synes om

:crossed_fingers:t2:

1 Synes om

Siden knap i 15 har jeg været i soveværelset med Naomi, ca 16:30 kom der et lille dødt foster, som hun var ret hurtig til at spise, nåede lige at se det lille hoved der lignede et rumvæsen. ca ved 7 tiden når jeg at observere at hun er i gang med at spise noget igen, men om det er moderkagen eller endnu et foster ved jeg ikke.
I skrivende stund er hun helt ren og uden spor efter fødsel, der er ikke flere at mærke i hende. Det eneste der vidner om at der skulle være killinger er spændte mælkekirtler.

Indrømmer der er med blandede følelser dette skrives og jeg ved faktiske ikke helt hvad jeg skal gøre nu. :grade: :grade: :grade:

:kram:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Nu ligger hun på en køkkenstol og sover, det er sku en mærkelig fornemmelse. Men det virker som om hun er ret afklaret med der ingen killinger er.

14 Synes om

I går var S kuldet 2 uger, de trives fint også selv om vægtøgningen ikke er helt så stort, som i sidste uge. den er 77-65-70-68-80
Men de er livlige, aktive og mega fine


13 Synes om

De er da slet ikke til at stå for med deres små søvnige øjne og de små ører

:smelter:

1 Synes om

Kunne ham her være sort skole

8 Synes om

Hvor er de nuttede og flotte :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Du kan ikke se noget i bunden af pelsen så tidligt :smil: Det er førsfra langt senere man kan se det. Men masken omkring øjnene kunne tyde på smoke. Dog lidt svært at se hvad der er pga hvidplettehed og hvad der kunne være smoke :slight_smile: