Forårstegn i DK :-) Sovende påskeliljer

Måske er der begyndt at pible erantis frem her og der?
Jeg nyder igen i år glæden over et tegn på, at foråret er på vej: Butikkerne har fået sovende påskeliljer hjem!
De er så billige, at enhver har råd: 3 bundter for 20 (Brugsen) eller 2 for 15 (Irma). Så jeg nyder at have en buket af de mest udsprunge i mit køkkenvindue, til glæde for naboerne (og de holder længere der, hvor der er lidt køligt).
De helt sovende kommer ind i stuen at stå.
Drille-drille: Nu er jeg glad for, at jeg har persere, for jeg ved godt, at flere af jer ikke sådan kan have blomster stående (en vase vand + en MCO f eks = sjask!) :stuck_out_tongue:
Men påskeliljerne er kommet! Nyd det :inlove:

:wehu::wehu::wehu:

Jeg har da bare plukket en lille dusk fiiiine vintergækker i går - de står og pynter i stuen.

Ja, det er en skøn årstid nu - det pibler frem med erantiser, vintergækker og snart kommer der også krokus i de dejligste farver.

:wehu:

Jeg kan have alt stående alle steder - Silke er da nysgerrig, men jeg mindes ikke, at hun nogensinde har væltet noget, den lille skat.

:wehu:

Der er så mange dejlige ting lige for næsen af os - og alligevel er der så mange der ikke ser det - men det gør vi to altså - og glædes ved det.

:wehu: