Fordrag om nyreproblemer og calici d. 6.10. i Randers

Andre der skal med? :slight_smile: Jeg glæder mig

06. oktober 2010

Susanne Wehnert kommer og fortæller om nyreproblemer hos katte. Hun vil give os en bred gennemgang af emnet. Hun vil også fortælle om calici virus: Hvad kan man gøre for at begrænse chancerne for at få det, hvordan bliver katten smittet, symptomer og meget mere.
Kom og stil dine spørgsmål.

Tilmelding senest 03-10-10 til Solveig & Flemming på :
[email protected] eller telefon : 8641 8163

Pris for aftenens arrangement incl. kaffe / te og kage : 25,- kr.

Kat : Susanne Wehnert / Europé
Kage : Lisbeth & Esben Jørgensen

Jeg regner bestemt med at trille ned ad bakken den dag og være med :tihi:

Tina - Hyggeligt :smiley:

Hey

MUMS LISBETH BAGER jubiiiiiiiiiiiiiiiii :thumbup:

SÅ KOMMER JEG !!

[quote=Esben J;451090]Hey

MUMS LISBETH BAGER jubiiiiiiiiiiiiiiiii :thumbup:

SÅ KOMMER JEG !![/quote]

Det vil altså sige at for Lisbeths vedkommende er det hjemmebagt og for dit er det hjemmebragt? :høhø:

[quote=Esben J;451090]Hey

MUMS LISBETH BAGER jubiiiiiiiiiiiiiiiii :thumbup:

SÅ KOMMER JEG !![/quote]

Så kommer jeg også :thumbup: Kan se jeg også skal have nogle 4-ben med i dagens anledning, SÅ skal I se klassisk tabby :hjerte: Desværre ingen sort-sølv iblandt, men go´e gammeldaws bruntabbyer kan det i hvert fald blive til.
VH
Susanne - der vel hellere snart må komme i gang med at få samlet nogle noter…

Susanne - Ej! Skal du ikke have Puss med? :frowning: Havde jeg sådan lige håbet, da jeg så det med at du skulle have Europé med :tihi: selvom hun godt nok er blå sølv og ikke sort sølv :slight_smile:

Joooo - hun er jo godt nok en pæn repræsentant for racen, og hun tager jo ikek skade af en køretur, så det må jeg nok hellere - men det bliver primært de brune tror jeg.
VH
Susanne

Susanne - :yah: Yay, hende glæder jeg mig til at se så - og de andre :slight_smile:

Jeg synes det lyder super interessant og vil rigtig gerne med, men onsdag er også min Zumba-dag :rock: så det afhænger egentlig af tidspunktet… Er det kl. 19.30?

jeg tror faktisk vi gerne vil deltage, for det emne er noget vi meget gerne vil vide mere om, får lige tjekket kalenderen og er dagen fri må vi hellere få os meldt til

hvornår på dagen er det?
For an jeg nå det ift skolen så vil jeg også rigtig gerne med :slight_smile:

[quote=PiaB;451614]hvornår på dagen er det?
For an jeg nå det ift skolen så vil jeg også rigtig gerne med :)[/quote]

så vidt jeg husker plejer det at starte kl 19:)

[quote=PiaB;451614]hvornår på dagen er det?
For an jeg nå det ift skolen så vil jeg også rigtig gerne med :)[/quote]

19.30 :ok:

jeg skal SÅ meget have mig tilmeldt så :thumbup: gør jeg med det samme :thumbup:
Er det bare at skrive en mail med navn?

Pia - Det er bare at skrive en e-mail om at du gerne vil deltage, ja :slight_smile: Og evt. om at du gerne vil på mailing listen - så får man sådan en rar reminder om studiekreds-mødet, og hvad der er på programmet, hver månede, og så kan man se om det er noget man vil med til :slight_smile:

Rikke, Pia og Johnny - Medmindre der står andet angivet for dagen, så er det 19.30-22.00 :slight_smile:

Så har jeg sendt en tilmelding :thumbup: så langt er der jo heller ikke fra Aalborg til Randers en onsdag aften :fløjte:

Jeg tilbyder gerne en lille bid mad inden hvis nogen ved de kommer for tidligt til staden :tihi:

man kunne da komme til at komme for tidligt, hvis du tør og vil have mig på aftensmad :fløjte:

Du siger bare til. Jeg bor 10 minuters gang fra mødestedet og det går ned ad bakke hele vejen :høhø: