Foredrag om Kattefødsler mv. i Viborg - følges fra Ribe?

Nogen der er med på at følges til dette arrangement på onsdag? [FONT=inherit]:)[/FONT]
Jeg kører fra Ribe af og retur. Dvs. over Grindsted, og så enten over småbyer som Thyregod og Engesvang, eller over Herning af.

Næste kredsaften er onsdag d. 05-04-2017 kl. 18.30
Aftenens emne: Kattefødsler og rundvisning på dyreklinik

Vi besøger Center Dyreklinik Viborg, Livøvej 7H, 880[FONT=inherit]0 Viborg. Se klinikkens hjemmeside på: www.centerdyreklinik.dk[/FONT]
[FONT=inherit]Her vil dyrlæge John Dee holde et foredrag om kattefødsler og nyfødte killinger. Han vil bl.a. fortælle om, hvordan man reducerer dødeligheden af nyfødte killinger, og om en ny behandlingsmetode for livmoderbetændelse hos katte.
Der vil også være en rundvisning på klinikken.
I skal selv sørge om transport til Center Dyreklinik Viborg, samkørsel kan evt. arrangeres.

Pris for aftenens arrangement inkl. kaffe/te og kage: 50,- kr.
Tilmelding senest 02-04-17 til Lykke på: [email protected] eller telefon: 22 71 53 69
Kage: Lisbeth Jørgensen
OBS! Tidspunkt og sted ændret.

[/FONT]

Jeg har tigget mig til lidt aftensmad hos min bror, så jeg er en tur over Bjerringbro :høhø:

De lyder godt nok spændende :slight_smile:

Ja, det lyder nemlig rigtig spændende! Men 4 + timers kørsel er godt nok en del, så kunne man nu finde nogen at følges med… .)

Der har været rigtig stor tilslutning til aftenen, så der er desværre ikke plads til flere.

Nå, ja så var de overvejelser jo ligegyldige, øv…