Da jeg var yngre, kan jeg huske, at jeg fik en kat neutraliseret, og en eller anden forening, vistnok med adresse i Gråsten, betalte en del, hvis ikke det hele.
Nu har jeg nogle naboer, der virkelig har brug for lignende hjælp. Deres hunkat bliver ved med at få killinger, som de heldigvis godt kan afsætte. De sparer sammen til at få den fixet, men der sker hele tiden noget uforudset, så opsparingen bliver ædt op. Jeg kan godt se, at hele projekt kat nok er meget dyrere, end hvis de fik katten fikset, for de passer deres dyr, i hvert fald med foder, men det hjælper jo ikke noget at forklare det til mennesker, der er i konstant panik-situation økonomisk.
Så… er der nogen, der kender til den forening, der hjalp mig engang? Så vil jeg se, om den måske kan lokkes til at hjælpe naboerne nu
Fr. Sophie Johansens legat
Den Kgl. veterinær & Lanbohøjskole
Studieforvaltningen
Bülowsvej 17
1870 Frederiksberg C
Bamses Venner
Yder tilskud til pensionister og andre mindre bemidledes dyrlægebehandling af hunde, katte og andre mindre husdyr. Kriteriet for ydelse af tilskud er
økonomisk trang. Ansøgning om tilskud rettes normalt inden behandling iværksættes og efter samråd med den behandlende dyrlæge.
Ansøgningsskema: nej.
Dyrehospitalet Hobrovej, Dyrlæge Thomas O. Larsen, Hobrovej 40, 9000
Aalborg.
Tusind tak Hanne, der er da noget at gå i gang med
Er der i øvrigt nogen, der har erfaringer med dyrlæger i eller omkring Kolding (op til 100 km. fra) der er til at forhandle med omkring pris på sterilisation?
[QUOTE=taina;987042]Tusind tak Hanne, der er da noget at gå i gang med
Er der i øvrigt nogen, der har erfaringer med dyrlæger i eller omkring Kolding (op til 100 km. fra) der er til at forhandle med omkring pris på sterilisation?
mvh. tina[/QUOTE]
Therese Hoffman på Fuglebakken 7 Kolding tlf 75522477. Hun er meget billig, det foregår om aftenen, da hun er på arbejde om dagen.
[QUOTE=taina;987042]Tusind tak Hanne, der er da noget at gå i gang med
mvh. tina[/QUOTE]
Therese Hoffman på Fuglebakken 7 Kolding tlf 75522477. Hun er meget billig, det foregår om aftenen, da hun er på arbejde om dagen.
Holddaop Irene, det var billigt! Jeg har snakket med ham fra Sundeved, han ville gerne give tilskud til katten. Det ville betyde, at ejeren skal betale 800, og nogen (hvilket sikkert bliver mig) skal fragte dyret til Åbenrå eller Rødekro og retur. Så ville dit forslag da være smartere! Har du gode erfaringer med hende? Vi vil jo helst have midden hel hjem igen
Min mor har fået 2 piger fixet hos hende, hun er god nok til små ting. Men til større ting henviser hun til andre dyrlæger. Jeg ville være tryg nok ved hende, til det.