Nu tror jeg snart, at jeg stifter en forening. Hvad ligner det, at TV-stjerner skal holde fri, så jeg skal undvære både Bones og House og Mad Men og Game of Thrones på én gang? :surelog:
Vil I straks komme tilbage på settet og lave nye afsnit! :tromme:
Hvor er jeg glad for jeg ikke har de kanaler, tænk jeg vil da ikke lave andet end at se tv hele tiden…
Har heldigvis kun kanal 4+5 som der kommer gode serier på Men de bliver til gengældt også set hver gang jeg har en friaften :høhø:
Ellers må dvd’en tages i brug, og så køber vi sku bare sæsonerne
Jeg savner Greys Anatomy, Private Practice og House…den nye medical night er ikke lige mig…det eneste jeg ser der er den der Boston Med. så jeg hopper gerne med på vognen.
Jeg har kun DR1, DR2, DRK, DR-HD og TV2. Ingen antenneforening, intet kabel-tv og ingen parabol, kun licensudgiften. Men jeg kan downloade alle de serier, jeg gider se, billigt via iTunes.
Ja, om 14 dage (eller deromkring) er jeg sikkert ligeglad med TV, når vi igen skal høre trippen af så poter.
Men indtil da, synes jeg bare, at det er helt vildt for dårligt at de der TV-stjerner skal have ferie (og være gravide og i det hele taget have et liv ved siden af deres arbejde), når nu jeg mangler underholdning.