Drikker ingen af delene Men kan godt drikke camille te hvis jeg er gæst eller hvis jeg er syg
KAFFE! The er jo bare varmt vand uden smag :S
Jeg elsker min kop kaffe om morgenen, men jeg skal dog have sødetabletter i. Desværre har jeg jo fået forbud mod at drikke kaffe med koffein, så nu er fornøjelsen gået lidt af det.
[quote=Jane;222068]KAFFE! The er jo bare varmt vand uden smag :S
Desværre har jeg jo fået forbud mod at drikke kaffe med koffein, så nu er fornøjelsen gået lidt af det.[/quote]
Det skal jeg huske Jane-pige
Cola! Cola! Det er min “koffeindrik”. Jeg bryder mig ikke om hverken te eller kaffe. Te giver mig kuldegysninger. Puha. Så SKAL jeg vælge mellem en af de to, så bliver det kaffe. Men så skal der godt med sukker i til at tage den grimme smag! :høhø:
/Flemming
Jeg drikker kun kaffe om morgenen…og så skal det være en latte, gerne med vanilje sirup i Hvis jeg har et lille stykke 70% chokolade, så kan jeg drikke kaffe på andre tider af døgnet
Ellers står den på the på alle tider af døgnet
Jeg eeeelsker kaffe og kan også drikke et par kopper om dagen igen- normalt er det ellers målt i kander.
Jeg kan siimpelthen ikke tåle det i starten af en graviditet- bare lugten og hvis jeg prøvede med en smule røg det prompte op igen, men det var forøvrigt det samme med te og appelsinjuice
Te drikker vi også ind imellem. Har gerne et lager af forskellige slags, men kaffe er altså det foretrukne.
Når bare kaffen ikke er lyserød :klapper:
Niels Peter
Jeg drikker aldrig kaffe og sjældent the. Faktisk drikker jeg allermest vand eller danskvand. Sjældnere juice eller cola light.
Helt klart KAFFE
Så absolut KAFFE
Jeg får kvalme og kaster op af te -brækkesig. Ellers kan jeg faktisk godt lide det
man skal osse passe på med at drikke alt for meget the, for det kan give åkander i maven:høhø:
Det kan være det er det, der går galt for mig så. Det er alt den te, jeg drak som barn, som har givet mig allergi for åkander -LOL
[quote=Niels Peter;222104]Når bare kaffen ikke er lyserød :klapper:
Niels Peter[/quote]
Det må kunne arrangeres … Hmmmm kaffe med jordbær/marengssmag skulle det jo i så fald være
The… helst julethe… dernæst
Mandelthe
Kanelthe
Kvædethe
Pebermyntethe
TEEE…
Det eneste jeg kan lide med kaffesmag er choko-kaffe, chokolade og Irish Coffee
Kun kaffe, aldrig te, så skal jeg ihvertfald være meget syg
Hilsen Lisbeth
Jeg kan godt li begge dele men det er ikke noget jeg drikker hver dag. Hvis vi får gæster der drikker kaffe så drikker jeg også kaffe og sådan har jeg det også med te.