Foretrækker du te eller kaffe og hvorfor :?
Helt klart the!
Jeg HADER kaffe. Jeg har lidt traumer om kaffe. Da jeg var lille pige og havde hård mave tvang min mor mig til at drikke kaffe.
Sådan nogle spæde smagsløg hos børn kan IKKE lide kaffe skulle jeg hilse og sige fra Gry og hendes smagsløg Gg
Kaffe er hverdagsdrik og te er sådan mere når jeg får lyst til en sød kop te med god smag.
The i spandevis
Kaffe -brækkesig
Det kommer helt an på tidspunktet… om morgen helt klart kaffe… og en kop eller to om eftermidagen…
ellers står den på the…
Kun kaffe, jeg er næsten flasket op med kaffe, fik det i en ret tidlig alder, selvfølgelig med mælk i, egentlig dufter det bedre end det smager men jeg er nok afhængig af det, men kan dog sige at jeg drikker ikke så meget af det som jeg har gjodt…
Jeg drikker kun the, af den simple grund, ar jeg ikke bryder mig om smagen af kaffe.
Jeg elsker tilgengæld lugten af friskmalet kaffe.
[COLOR=“Indigo”]KAFFE[/COLOR]
jeg kan drikke begge dele
the drikker jeg med sukker i
kaffe, det kan jeg drikke med sukker og fløde i… masser af sukker og fløde - så er det til gngæld også bare lækkert… det gør jeg selvsagt ikke ret tit det FEDER
men kaffe som irish coffey eller french coffey eller hawaiian coffey… det er guld
Kaffe Jeg elsker kaffe , drikker flere kander om dagen :høhø:
Kaffe … og meget af det
Kaffe - i spandevis:kaffe:
Kaffe og kun kaffe.
Bryder mig ikke om smagen af te, og tro mig, jeg har prøvet mange forskellige slags.
Kan kun finde på at drikke kamillete, hvis jeg er meget, meget syg -brækkesig
Jeg drikker kaffe. Skal være syg (rigtig syg) for at drikke te. Min mave er desværre ikke så glad for hverken kaffe eller te p.gr.a. syren, så jeg holder mig til et par kopper kaffe morgen og eftermiddag, og jeg nyder det.
Kaffe, men stort set kun om morgenen, men der VIL jeg så også have det
Da jeg arbejdede aften kunne jeg godt lide at nuppe en kop the, når jeg kom hjem - især når det var koldt (cykler), men ellers drikker jeg kun sjældent the. Kan dog godt lide det
Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men for mig er det sådan, at kaffe hører til de daglige livsfornødenheder, mens te er noget, jeg kan finde på for hyggens skyld med lange mellemrum.
Men måske er jeg arveligt belastet: min far drak så meget kaffe, at det havde været nemmere at give ham det i et drop i armen
Niels Peter
[quote=Niels Peter;222034]
Men måske er jeg arveligt belastet: min far drak så meget kaffe, at det havde været nemmere at give ham det i et drop i armen
Niels Peter[/quote]
-LOL -LOL -LOL -LOL
[quote=Niels Peter;222034]Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men for mig er det sådan, at kaffe hører til de daglige livsfornødenheder, mens te er noget, jeg kan finde på for hyggens skyld med lange mellemrum.
Niels Peter[/quote]
Mental note to self: næste gang NP kommer forbi skal der være indkøbt dropstativ, så han kan sidde behageligt i den lyserøde chaiselong og indtage litervis af kaffe -LOL
Jeg foretrækker kaffe med masser af mælk, men jeg drikker også te og elsker en kop grøn te eller urtete
Jeg drikker mere te efterår/vinter.
jeg kan godt lide kaffe, men kan ikke tåle det, min mave går helt amok osse selvom det er en meget mild kaffe
jeg ka osse godt lide the, bare det er en helt alm the som f.eks english breakfast the el lign.
MEN jeg er drikker det meget sjældent, er ikke så meget til den slags varme drikke