Jeg kan huske noget om en tråd hvor vi snakkede om Aloe Vera, og der var en der forhandlede de produkter - men ikke om jeg kan huske hvem:?
Jeg her nemlig snart brugt min Aloe Veterinary Fomula op - den er simpelthen genial til små rifter på både kattene og mig.
Så hvis du kan huske hvem der sælger så skriv lige enten her eller i en pb, på forhånd tak 
/Dorte
jeg gør
men vil du ikke hellere have en licens så du selv kan få det hjem?? det bliver 30% billigere
den er godt nok forbundet med et førstegangsindkøb til en bestemt pris, men derefter er der fri bestilling…
men jeg har en på lager tror jeg nok 
[quote=Battlestar;234208]jeg gør
men vil du ikke hellere have en licens så du selv kan få det hjem?? det bliver 30% billigere
den er godt nok forbundet med et førstegangsindkøb til en bestemt pris, men derefter er der fri bestilling…
men jeg har en på lager tror jeg nok :)[/quote]
Så meget bruger jeg heller ikke af den, så hvis jeg kan købe den du måske har på lager vil det være fint 
/Dorte
[QUOTE=Dorte Birkedal;234213]Så meget bruger jeg heller ikke af den, så hvis jeg kan købe den du måske har på lager vil det være fint 
/Dorte[/QUOTE]
hvis jeg har en skal du være meget velkommen - ellers får jeg en hjem i næste bestilling