[QUOTE=TitteH;1037094]Ok, så er konklusionen åbenbart, at ingen af jer ved det. Det kan I jo bare sige.
Der har været masser af andre tråde på forummet her, hvor folk har stillet lignende spørgsmål og som der er kommet masser af gode svar til. Men de er alle sammen fra 2008-2010. Måske forummet bare er ved at dø ud ? Der er åbenbart ikke samme gang i den, som der har været…[/QUOTE]
eller brugerne i hobetal er ved at blive forkalkede
Faktisk finder jeg dit svar temmelig uartigt. Der er flere der har sagt du må spørge din dyrlæge som har tilset katten - det er et godt og brugbart råd når dine oplysninger ikke giver et klart billede af hvad der er galt
[QUOTE=TitteH;1037094]Ok, så er konklusionen åbenbart, at ingen af jer ved det. Det kan I jo bare sige.
Der har været masser af andre tråde på forummet her, hvor folk har stillet lignende spørgsmål og som der er kommet masser af gode svar til. Men de er alle sammen fra 2008-2010. Måske forummet bare er ved at dø ud ? Der er åbenbart ikke samme gang i den, som der har været…[/QUOTE]
Mit gæt er så, at begge dine katte har fået fedtlever pga manglende fodring.
Der er så mange gæt på forhøjede levertal at vi kan skrive kilometerlange lister med sygdomme der kan forårsage det. Uden flere info og symptomer kan ingen komme med noget konstruktivt. Og det er absolut ikke fair at give forumbrugerne skylden for at vi ikke ønsker at gætte i øst og vest.
Men jeg kan da gætte på at katten har indtaget menneskemedicin som leveren ikke kan nedbryde, og dette har forårsaget leverskader.