Forkælede Kronk!

Oh yes he is :hjerte:

Synes du? Skal jeg prøve at høre på en “stor” størrelse (istanbul)? Og øhhmm, hvad måler du når du er krøllet sammen? I diameter tak! :lol:

Det er “fedt” :høhø: - så får man en “opad” på selværdet :tihi:og et breake på pengedrengen :tihi:

Ja det er jo nok meget heldigt for mange. Jeg havde også lagt semibillet ind på ham, han er godt nok kær…:hjerte::hjerte::hjerte:

Knus Maria

[QUOTE=housecoat;743162]
Synes du? Skal jeg prøve at høre på en “stor” størrelse (istanbul)? Og øhhmm, hvad måler du når du er krøllet sammen? I diameter tak! :lol:[/QUOTE]

Uha hvis du skulle sy en JEG ku’ være i ville du bare blive anklaget for stof-misbrug :wink: Sådan noget la’r vi teltfabrikker om
:lol:

Men Du kunne såmænd sagtens starte en produktion af dem i katte- (og baby-)størrelse, det ville blive et hit!
(undskyld foir evt slåfejl, jeg sidder i en buldermørk fil efter at ha’ brugt hele daqgen og budgettet i diverse indkøbscentre syd for grænsen L)

sidder i en buldermørk fil efter at ha’ brugt hele daqgen og budgettet i diverse indkøbscentre syd for grænsen L)

Lidt shopping lyder ellers rart :), skulle have været i Forum idag til loppemarked med min mutti, men måtte desværre melde afbud… Ved heller ikke om jeg når at komme til katteudstilling imorgen af samme grund… glæder mig ellers sådan

9)BIL!! Ikke fil! (selvom folk nok forstod meningen… jeg er åbenbart ikke så god til blindskrift som jeg selv tror)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;743206]Uha hvis du skulle sy en JEG ku’ være i ville du bare blive anklaget for stof-misbrug :wink: Sådan noget la’r vi teltfabrikker om
:lol:
Men Du kunne såmænd sagtens starte en produktion af dem i katte- (og baby-)størrelse, det ville blive et hit!
(undskyld foir evt slåfejl, jeg sidder i en buldermørk fil efter at ha’ brugt hele daqgen og budgettet i diverse indkøbscentre syd for grænsen L)[/QUOTE]

Stofmisbrug :lol::wehuu: - dagens fif af et argument til en varetægts fængslet under forhør - “næ nej det var da nogle andre stoffer” - Tror altså du have en puttepose i præmie for dit humor level - hit med diametermål på trekkie-pigen :rock:
:stuck_out_tongue:

Og det “kører” da helt fjong med både blindskrift og shopping… Synes bare du brugte budgettet i en anden tråd også, men det var måske et andet budget ?? :lol:

Katte ok - men babystørrelse? altså til babyer:? Jeg har lige sendt specs afsted så bliver det spændende med priserne altså :S :stuck_out_tongue:
kan ikke rigtig komme udenom det lyserøde…, måske logoerne skal være omvendte i farvekombi så de ikke er SÅ dominerende, hvad synes du?

:hjerte::hjerte:Kronk bliver SÅÅ fin in den brune :hjerte::hjerte:

nat nat :hjerte: