Forkælede misser

Petworld har haft fødselsdag! Det skulle vi jo lige udnytte.

Så missernes liv er nu blevet beriget med et mini kradsemiljø, som lige passer i køkkenet, så kan man nemlig se hvad der foregår på bordet uden at være på bordet! Fint i følge Lilly! (Så kan man jo også se om det er kattemaden de skramler med eller et eller andet ligegyldigt menneskefoder:))

Og så købte vi nyt foder Arion, som vi ville undersøge om de mon ville have. Vi har selvfølgelig spurgt i butikken om vi kunne returnere det, hvis nu de var blevet for kræsne… det var jo 10 kg foder! Men efter Spartas mening var der slet ingen grund til bekymring! Det lugtede simpelthen så godt (og så var det jo MAD) at man måtte have hul på den pose. Det nåede at være inden for døren i ca 20 min, så havde sparta fikset et flot hul i bunden og godkendt smagen. Så den skulle tydligvis ikke byttes ifølge Sparta. (det var egentlig meningen at de skulle have spist lidt mere af deres RC inden der blev taget hul på det nye foder)

så var der jo det der med den hanmis som sluger sin foder uanset om det er vådt eller tørt, så vi udvidede med en Cat it aktivitet foderting , en lidt dyr én for SU’en sidst på måneden. Den skulle vi da prøve. Sparta syntes den var himmelsk og hans hoved kunne sørme lige komme ned af hullet i toppen:D, Lilly fandt hurtigt ud af at den kunne tippes hvis hun bed i den - Og bingo! så kommer der jo også meget mere mad ud ad gangen… Men hvad bedre var (i følge Lilly) så kom den herlige foderting jo i en papkasse!!! Jaaah, det var dog det bedste vi hidtil havde bragt hjem til hende og mindst 14 dage siden hun sidst har haft en papkasse! herlige mennesker!! (Jeg kunne have bedt manden som at tage en papkasse med hjem fra arbejde og sparet 200 kr::dokdok:)

Og så er der også indkøbsstop til misserne, hvis der skal være råd til julegaverne i år… i hvertfald indtil jeg falder over et eller andet som de slet ikke kan undvære:tihi:. God efterårsferien til jer og misserne.

Haha ååh de skide papkasser! :klapper:

Haha, ja papkasser er da bare det beeeeeeeedste:klapper:

Men ud over det, lyder det da som en rigtig dejlig katte juleaften hjemme hos dig! Og skidt med at din konto er mere død end levende… Sådan er det jo med katte… Hmm… (Bare lidt for ofte herhjemme måske):tihi::tihi: