Formel 1 - 2018

man kan ikke ligefrem kalde 1. træning for ferrari domineret…

Jeg har lige læst referat af træningen. Det var da ikke specielt opløftende :confused:

altså …jeg TROR mercedes har skruet fuldt op, ud fra topfarten, og jeg TROR ferrari har skruet ned…tror også Haas har liiiiiiidt balanceproblemer - fra GRO onboard er den meget levende ved topspeed…de skulle have en upgradering af deres aero med…om den laver ged, eller om den slet ikke er på …finder vi nok ud af senere …

Tak - det bliver spændende at se hvad eftermiddagens træning viser :slight_smile:

well…de fik da mere go i den…har de kørt de tider med løbstank er de godkendt

1 Synes om

sakset fra Haas’s twitter …

Good to get out on track here in Baku today. We have some things to work on but overall the #VF18 once again feels good

Lagde mærke til at MAG legede lidt med slipstreaming i går, bliver spændende at se om det var beregnet fra teamet, eller om det var et par tilfældige genistreger fra MAG - rammer man rigtigt kan det give en 2-3 placeringer på gridden, en stor fordel i Baku, der godt nok kan overhales på, men stor chance for en større komsammen i T1

1 Synes om

og ud af 3.ie træning som 7…efter at ha’ slipstreamet en af de røde…tror det gav tæt på ½ sekund…så skal det bare med til qualen

synd for GRO, men 3-1…håber de har lidt carbon til MAG

Det bliver tungt for mag at komme op i point i morgen. Han skal vist starte med en af sine stjernestarter, for at det skal lykkes!

han skal bare holde sig ude af ballade…så er han i pointene, men GAAAAH en qual

1 Synes om

gridden ser vist ca sådan ud:
VET
HAM
BOT
RIC
VER
RAI
OCO
PER
-------------HUL -5
SAI
STR
SIR
ALO
LEC
MAG
VAN
GAS
ERI
HAR
GRO
hulke får 5 strafplaceringer for gearbox udskiftning, om der bliver ændret mere ved jeg ikke…men når man ser dem foran MAG skal det være rent held hvis ikke der sker noget voldsomt på 1. omgang, tror på safetycar eller VSC

1 Synes om

huuh

Skadet gulv på mags racer :frowning:

Tror bare jeg sætter en film på i stedet …

Vettel kører HAM agterud igen uden Mercedes har er egentligt modtræk, så medmindre det går helt i skvadder pga SC, så er der kun spænding i om VER får sig selv kørt af banen - det er sq for trist et løb det her …

der er adskillige foran som jeg ikke forventer fuldfører…så jeg glor videre og krydser for et point

1 Synes om

Fed grafik de har fået på :+1:

3 Synes om

VER og RIC kæmper indædt om placering

skal nok ende med at VER får dem begge kørt af

1 Synes om

Ikke usandsynligt

Der er godt nok sket meget siden jeg sidst så F1! De slynger om sig med begreber jeg ikke aner hvad er - “og så hiver han nogle sekunder ind med rds’en” - “han skal passe på at han ikke får et flat spot” osv :slight_smile: Jeg tror jeg ‘nøjes’ med MotoGp - de kører også stærkt :wink:

Men de kører meget pænt, synes jeg LOL OG jeg holder med Magnussen :slight_smile:

Min nysgerrighed holdte ikke længe så alligevel sidder jeg og følger det.
Men med tre pladser op til pointene - Nja så skal verstappen da i aktion med at køre folk af banen. Men han er selvfølgelig også godt i gang med team kammeraten :tihi:

Meget kan ske endnu.

Men mag MÅ næsten skulle ind efter nye dæk :? De softs har dælme kørt langt - og der er noget vej hjem endnu …