Formiddagskaffe d. 22. maj

Kære alle

Jeg tager på en lille mini-ferie, hvor jeg skal besøge flere kattegale mennesker.
Min ferie slutter onsdag d. 22. maj, hvor jeg regner med at have 2-3 timer inde i København inden jeg sætter mig i et tog mod Jylland kl. 12.50.

Tænker så om nogen har lyst til at mødes med mig og drikke en kop kaffe el.lign?

MVH
Louise

Hiver den lige op igen :wink:

Det vil jeg da gerne Louise :smiley:

Det lyder hyggeligt Eva.
Hvor tæt på Indre By er det nu du bor?
Ved det er NV.

Kender du nogle hyggelige steder?

Jeg er i tvivl om hvorvidt jeg er på arbejde den dag (men tror det ikke)
Hvis jeg ikke er, er du velkommen her. Jeg bor 10 minutters gang fra Hovedbanen :slight_smile:
Selve turen fra Saxogade til Hovedbanen er også en udflugt i sig selv, da det er en interessant og anderledes gade :ok:

[QUOTE=louiseogbuster;1065341]Det lyder hyggeligt Eva.
Hvor tæt på Indre By er det nu du bor?
Ved det er NV.

Kender du nogle hyggelige steder?[/QUOTE]

Jeg bor nogle kilometer fra centrum - men er det fint vejr kan jeg cykle, ellers går der bus :ok:

Men hvis du har mere lyst til at tage imod Majas tilbud, så er det i orden med mig :smiley:

Eva - ellers kan vi da mødes alle tre på en café inde i byen?

[QUOTE=Eva;1065407]Jeg bor nogle kilometer fra centrum - men er det fint vejr kan jeg cykle, ellers går der bus :ok:

Men hvis du har mere lyst til at tage imod Majas tilbud, så er det i orden med mig :D[/QUOTE]

Undskyld Louise, jeg havde overset, at du havde svaret :ups:

Ja, vi kan da sagtens mødes alle tre, det ville da bare være hyggeligt :smiley:

Måske kender Maja nogle gode steder - jeg kommer desværre ikke så meget ud, så jeg gør ikke. :tihi:

Men jeg mener da, at der er flere cafeterier på Hovedbanen, hvis det var noget?

[QUOTE=Eva;1065726]Undskyld Louise, jeg havde overset, at du havde svaret :ups:

Ja, vi kan da sagtens mødes alle tre, det ville da bare være hyggeligt :smiley:

Måske kender Maja nogle gode steder - jeg kommer desværre ikke så meget ud, så jeg gør ikke. :tihi:

Men jeg mener da, at der er flere cafeterier på Hovedbanen, hvis det var noget?[/QUOTE]

Ellers er der i hvert tilfælde Baresso lige ved Hovedbanegården, de laver super-god kaffe og te :wink:

Fint med mig - glæder mig til at møde jer :thumbup:

Så er der afsendt PB til Eva og Maja…

Er der andre der har lys til at slutte sig til selskabet - så bare skriv:thumbup:

:savle::savle:

Nu har I sikkert for længst bestemt, hvor I skal mødes - men med det lille kig på La Glace i aftes på DR1, ville det da være oplagt at Louise skulle se det - der er SÅ hyggeligt.

Så er jeg hjemme i Trige igen - Eva og jeg gik på Baresso som ligger lige ved siden af Hovedbanegården.
Men på et tidspunkt skal jeg da opleve La Glace:tihi:

[QUOTE=louiseogbuster;1071598]Så er jeg hjemme i Trige igen - Eva og jeg gik på Baresso som ligger lige ved siden af Hovedbanegården.
Men på et tidspunkt skal jeg da opleve La Glace:tihi:[/QUOTE]

Det gjorde vi nemlig - og jeg siger tak for nogle hyggelige timer i dit selskab :thumbup:

I lige måde - det var hyggeligt at møde dig:D

Har du fået Buster hjem - eller foretrak han at blive et par dage mere i pensionen? :tihi:

Han kom skam med hjem:thumbup:
Men det ville nok ikke have gjort ham noget at blive i et par dage mere…