Jeg har lige haft min forsikring i røret - FDM forsikring
Og de dækker ikke hvis vores katte fx bliver stjålet ???
Hvilken forsikring har i, og dækker de fx tyveri af katte?
Jeg har lige haft min forsikring i røret - FDM forsikring
Og de dækker ikke hvis vores katte fx bliver stjålet ???
Hvilken forsikring har i, og dækker de fx tyveri af katte?
Så vidt jeg husker, er det ens indboforsikring der skal dække tyveri af ens kæledyr. Det høre ikke med i en standart indboforsikring, men man kan vælge det som ekstra forsikring.
Jeg ved ikke om man gør det med alle dyr, men ved dog at man har kunne gøre det hvis man fx havde en papegøje til 80.000 kr.
[QUOTE=Enki;1176366]Så vidt jeg husker, er det ens indboforsikring der skal dække tyveri af ens kæledyr. Det høre ikke med i en standart indboforsikring, men man kan vælge det som ekstra forsikring.
Jeg ved ikke om man gør det med alle dyr, men ved dog at man har kunne gøre det hvis man fx havde en papegøje til 80.000 kr.[/QUOTE]
Tak for det
Jeg må nærstudere policen.
Men tænker de må vide hvad de snakker om, når de siger vi ikke er dækket (da jeg ringede til dem)
[QUOTE=StarZoo;1176402]Tak for det
Jeg må nærstudere policen.
Men tænker de må vide hvad de snakker om, når de siger vi ikke er dækket (da jeg ringede til dem)[/QUOTE]
Hos mange selskaber kan de gå ind under “Særligt indbo”, men skal så noteres med en værdi pr. kat (hvis det samlede beløb, inkl. andet “Særligt indbo” ikke overstiger forsikringssummen)
Super, det er noteret, så må jeg lige kigge efter det!