Forskud på fødselsdagen

Jeg har længe tænkt på at købe et Activity Board til kattene og nu, hvor Sanders fødselsdag nærmer sig, var der en anledning :slight_smile:

Zooplus-manden kom her til morgen og da jeg kom hjem, skulle drengenes intelligens selvfølgelig testes :høhø:

Der kom lidt tørfoder i skålene, en Yarrah stick blev fordelt mellem pindene og et par Thrive i “bølgerne” og så prøvede vi :slight_smile:

Først fik Sander lov og han fangede hurtigt fidusen

Galliano lurer i baggrunden :tihi:

Da jeg troede, det ville begynde at regne, trak vi indenfor og så fik Galliano lov

Og der blev undersøgt nøje…

Pindene er helt klart de letteste at lære efter deres mening, men det er helt fint, at de ikke fangede det hele allerede første dag. Ellers var der jo ikke meget udfordring i den :rock:

Jeg havde også besluttet mig for at prøve den “DaBird”, man kan få på Zooplus og den faldt sørme også i Sanders smag :høhø: Da han havde “fanget” den, tog han to sejrsrunder rundt på terrassen - for inde i stuen ventede Galliano bare på at tage den fra ham :uha:

Og så skulle den slås ordentligt ihjel :tihi:

Lidt fornøjelse skal de jo gerne have af at være alene hjemme med mor :wehuu:

Både kloge og smukke dyr, du har Mette…:wehuu::wehuu:

Dejligt tråd og gode billeder af både Activity Board og de dejlige katte :inlove:
Jeg har overvejet at købe et til vores burmeserkatte, men har ikke rigtig haft fidus til at det ville være noget for dem, men det ser da ud til at kattene bliver udfordret og er underholdt :thumbup: - så måske man skulle bestille et til dem alligevel :?

Hvor genialt :thumbup:

Skønne billeder af dine smukke misser :wehuu::wehuu:

Sander har haft poten nede i skålene, men indtil videre ligger der for lidt, til at han kan få ordentligt fat og så er det ikke så sjovt som nybegynder :slight_smile: Nu vil jeg så prøve at komme lidt mere tørfoder i skålene imorgen og så ikke give dem noget et andet sted og se, om det gør en forskel.

De er jo nogle kloge katte, vi holder os, så de har godt af at finde hjernecellerne frem - blondiner eller ej :stuck_out_tongue:

:tak:

Overforkælede katte siger jeg bare…

:hjerte::hjerte:

Dejlige billeder af motiverede katte.

:wehuu:

Det ser jo ud til, de har det sjovt de smukke misser. -lovelove

Jeg kan godt forstå, det er svært at få bidderne op af de glas med åbningen buet så meget ind ad,
men de skal nok få det lært med det gå-på-mod, de har. :ok:
.

Sikke nogle gode ting dine misser har fået… De er vist glade for mor har et godt shoppe gen:thumbup::smiley:

Hej Mette

Ja, dine katte er heldige, hver gang een af dem fylder år, så vi venter spændt på hvad du finder på til Fanny:tihi:

men det ser ialtfald ud til, at det er intelligente katte du har ( har jeg nu heller aldrig tvivlet på:høhø:)

Cats og Conni

[quote=conninissen;407983]Ja, dine katte er heldige, hver gang een af dem fylder år, så vi venter spændt på hvad du finder på til Fanny:tihi:

[/quote]

Fannys næste gave må være en barselsgave - hvis den unge dame altså kommer lidt op i omdrejninger :høhø::høhø:

Hun har fødselsdag 5 dage efter Galliano, så de fik fælles fødselsdagsgave i år (lammeskindet) :slight_smile:

Hvor er de heldige, det skal de nok blive glade for :thumbup:
Herhjemme er det et kæmpehit.

Skønne billeder :wehuu:

De ser ud til at hygge sig :smiley:

Måske Slaggy skulle have sådan et i fødselsdagsgave også, selvom der er lidt tid til… :slight_smile: