Er der nogen herinde fra Københavns området, der kender til en guldsmed, som forsølver en babysko for mindre end 800 kr?
Det er nemlig det billigste, jeg har kunne finde endnu og jeg synes, det lyder voldsomt dyrt.
Jeg har prøvet 4 guldsmede indtil videre og har fået priser fra 800 kr til 1100 kr for 1 sko.
Sagen er nemlig den, at jeg har tyvstjålet min lillebrors babysko hos min mor og vil have den forsølvet som hendes julegave, og jeg ved, at det gerne tager 4-6 uger at få lavet, så det haster lidt med at få den sendt afsted.
[quote=DaneX;486734]Er der nogen herinde fra Københavns området, der kender til en guldsmed, som forsølver en babysko for mindre end 800 kr?
Det er nemlig det billigste, jeg har kunne finde endnu og jeg synes, det lyder voldsomt dyrt.
Jeg har prøvet 4 guldsmede indtil videre og har fået priser fra 800 kr til 1100 kr for 1 sko.
Sagen er nemlig den, at jeg har tyvstjålet min lillebrors babysko hos min mor og vil have den forsølvet som hendes julegave, og jeg ved, at det gerne tager 4-6 uger at få lavet, så det haster lidt med at få den sendt afsted. :)[/quote]
Godt du lige nævnte det, for jeg skal da ned med min søns babysko, så han kan få dem i konfirmationsgave.