Forstoppelse hos killing?

Hvordan får man lever i kattene:? Mine nægter konsekvent at spise det:S

Nå, men hun fik altså madolie og tunvand i går og massage af mavsen og der kom lidt efterfølgende. Så planen er at købe husk, når jeg alligevel skal ud af huset.

Hvad er HUSK??? har nemlig også en 8 uger gl. killing nu med hård mave, den skreg faktisk da den skulle af med afføring, og det virker rimelig håd og meget leret!

Husk er nogle frøskaller man kan købe i Matas, på apoteket eller i de fleste supermarkeder.

Vi fik foreskrevet parrafinOLIE til Basil fra dyrlægen engang han havde (for gud ved hvilken gang) ædt en sok… Det virkede…

Da jeg var barn døjede jeg med kronisk forstoppelse. Jeg har drukket LITERVIS af paraffinolie. Og alt muligt andet efter hvad der nu var “dagens husråd”… sæbestykker op i …)

Men paraffinolie virker Og det er ikke vanedannende som f. esk magnesium (til mennesker) - for det “eneste” paraffinolie gør er at smøre så man i det mindste ikke får ondt af at presse noget ud.

Som Dorthe siger, er det frøskaller. Standard-anbefalingen til katte med tynd mave, og derfor nok ikke det rette for din kat med hård mave. :slight_smile:

HUSK er til både hård og blød mave :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1006841]HUSK er til både hård og blød mave :slight_smile:

Det vidste jeg ikke. :ups: Tak for info. :ok:.