Vi tager jo i ny og næ ud og laver lidt mad - fra grill, naturligvis
Og jeg ønsker mig brændende forstykker med katte på, eller med potespor på.
Vi har bunkevis af kedelige sorte, og nogle med Weberlogo på - men det ville være så sejt at have nogle “kattede”
Har I ideer til hvor det kan købes?
Knapper med katte til kokkejakker vil også være et hit
[QUOTE=Ann K;1066092]www.catshop.dk
Jeg ved at Hanne har haft nogle rigtig søde bla med motiv er fra Rosina Wachtmeister… og hun forhandler også knapper :)[/QUOTE]
Frygtelig farlig side!!
Hold da fast, der er mange fede ting.
Men ingen forstykker eller knapper til kokkejakker.
[QUOTE=HolmeInc;1066102]Jeg er temmelig vild med Laurel Burch motiver.
Ved ikke om hun har lavet forstykker men så har hun så mange andre katteting:-)[/QUOTE]
Man kan bare ikke få ret meget (om noget) af Laurel Burch her i DK
Der er dog masser på E-bay
[QUOTE=PiaR;1066084]Vi tager jo i ny og næ ud og laver lidt mad - fra grill, naturligvis
Vi har bunkevis af kedelige sorte, og nogle med Weberlogo på - men det ville være så sejt at have nogle “kattede”
Knapper med katte til kokkejakker vil også være et hit :)[/QUOTE]
Det må da lige være noget for Brita at lave til jer
Så kan du helt selv bestemme stof og stil og giver samtidigt en skilling til Hittekat.
Det er da en win win situation
Jeg ved ikke om knapper til kokkejakker er specielle, for ellers har jeg fundet mange forskellige katte knapper i garn/stof forretninger
Jeg ved ikke om knapper til kokkejakker er specielle, for ellers har jeg fundet mange forskellige katte knapper i garn/stof forretninger
De er specielle, de er nemlig ikke syet fast, men er sådan nogle runde “dutter” der stikkes igennem stoffet.
Det gør, at jakken kan tages meget, meget hurtigt af hvis man spilder noget kogende ned over sig.
De er super, men de passer ikke til kokkejakker.
Knapper til kokkkejakker er løse, man tager dem af når jakken skal vaskes.
Og så sætter man dem på igen, når man skal bruge jakken.
[QUOTE=PiaR;1066204]De er super, men de passer ikke til kokkejakker.
Knapper til kokkkejakker er løse, man tager dem af når jakken skal vaskes.
Og så sætter man dem på igen, når man skal bruge jakken.[/QUOTE]
Ok ja så er de da godt nok specielle, det er nok noget med hygiene så. Dem aner jeg ik hvor man kan finde.
[QUOTE=PiaR;1066084]Vi tager jo i ny og næ ud og laver lidt mad - fra grill, naturligvis
Knapper med katte til kokkejakker vil også være et hit :)[/QUOTE]
Man er vel heller ikke privatperson, hvis man har en webshop? Jeg har set hendes ting på en amerikansk webshop med alle mulige katteting, så det bør da kunne lade sig gøre
Ok… det var forkert formuleret…
Jeg forsøgte i sin tid at få lov at forhandle bare nogle af hendes ting herhjemme - bla tørklæder og nogle af taskerne. (Jeg er ret vild med Laurel Burchs ting )
Det “man” dengang ønskede var import skulle gå gennem en anerkendt grossist/agent- ikke en enkeltperson med en webbutik.
Jeg tilbød ellers at jeg gerne ville gøre arbejdet med at promovere tingene også hos de større forretninger/varehuse/stormagasiner, men “man” mente at jeg var alt for “lille” til at kunne gøre dette…
Det er nu ved at være omkring 7 år siden at jeg sidst havde kontakt med personerne bare produkterne - så det kan da sagtens være at det har ændret sig… Men man ser stadig ikke Laurel Burch i de danske butikker, så jeg tvivler lidt…