Førtids pension legitimationskort

Tak for svar alle. Jeg må ind på Hillerød station og ha lavet sådan et kort.
Jeg får heller ikke lønseddel. Men mon ikke jeg får sådan en årsopgørelse som i andre snakker om - blev først pensionist d 1-1-09 så det er stadivæk nyt for mig.

[quote=Troldegaarden;291832]Tak for svar alle. Jeg må ind på Hillerød station og ha lavet sådan et kort.
Jeg får heller ikke får heller ikke lønseddel. Men mon ikke jeg får sådan en årsopgørelse som i andre snakker om - blev først pensionist d 1-1-09 så det er stadivak nyt for mig.[/quote]

Jeg er også blevet FTP i 2009.
Min pensionssagsbehandler sendte en bestemt seddel til mig, som jeg bare viste hos DSB, så lavede de det kort til mig.

[quote=louiseogbuster;291944]Jeg er også blevet FTP i 2009.
Min pensionssagsbehandler sendte en bestemt seddel til mig, som jeg bare viste hos DSB, så lavede de det kort til mig.[/quote]

Tak skal du har Louise jeg må se at få lavet sådan et bevis.

Jeg har fået mit lavet på Hovedbanegården, og får det fornyet hvert år. Du skal bare ha en pensionsopgørelse med, som når man skal forny sit buskort. Ligemeget om den er ny eller gammel. Jeg viser altid legitimationskortet når jeg kører med tog udover Hovedstadsområdet, hvor mit buskort ikke gælder.

Har I andre fået en opgørelse fra jeres kommuner, som kan bruges til fornyelse af DSB-kort ?
Jeg har ikke modtaget noget fra Næstved Kommune og mit kort er udløbet, næste gang jeg skal afsted :S

Næh nu du siger det så har jeg ikke modtaget noget fra kommunen. Måske man skulle ringe op og høre hvornår den kommer.

[quote=Skattekat;325050]Har I andre fået en opgørelse fra jeres kommuner, som kan bruges til fornyelse af DSB-kort ?
Jeg har ikke modtaget noget fra Næstved Kommune og mit kort er udløbet, næste gang jeg skal afsted :S[/quote]

Jeg har fået at vide at jeg skal regne med at det kommer sidst i januar, i forbindelse med udbetalingen for januar måned.