Forvirret - kønsbestemmelse

Ja nu er jeg altså blevet totalt forvirret, jeg troede ellers jeg havde rimelig godt styr på det…
Men da flere er uenige om kønnet på killingerne, kunne jeg vildt godt tænke mig at der kommer nogle bud…

Billede 1

Billede 2

Billed 3

Billed 4

Billed 5

Billed 6

Jeg ville da gerne komme og hjælpe, men jeg ved ikke lige hvor langt fra Skanderborg er fra Karup

Langt, har fået manden til at hjælpe med billeder, det var nemlig umuligt alene :slight_smile:

Ja det var også hvad jeg tænkte, at det nok tager lidt mere end en ½ time.
Godt med noget hjælp til at tage billeder af den slags :høhø:

Tortierne er piger, resten er drenge.

[QUOTE=PiaH;671291]Ja det var også hvad jeg tænkte, at det nok tager lidt mere end en ½ time.
Godt med noget hjælp til at tage billeder af den slags :høhø:[/QUOTE]

Ja så nu må du gerne gå i krig, de ligger i først indlæg… jeg er lidt i tvivl, men 4 drenge og 2 piger eller 3 af hver…

Pige
Dreng
dreng
dreng
dreng
Pige

nr. 1+6 ikke?

jo :slight_smile:

Tror jeg skulle have haft briller da jeg kønsbestemte den rød/hvide som tre/fire dage gammel haha, for der er skiftet køn…

edit: nye briller - har jo briller

Pige
dreng
dreng
dreng
dreng
pige

Erklærer mig enig i bedømmelserne af kønnet på killingerne og tilbyder at; skulle du have brug for det en anden gang, så bor jeg ganske tæt på :slight_smile:

Jeg takker :slight_smile: måske en anden gang… Dette er/var mit andet kuld, og dyrlægen bestemte køn sidste gang… Så skal nok lære det… tror jeg…

Det er altid en fordel med nogle tortier imellem. De er jo med næsten usvigelig sikkerhed hunner, og så kan man starte med at se, om der skullevære flere med den samme konfiguration. Og resten er hanner. :wink: