Foto og maleri af Silke

Det firma jeg bestilte hos kan man desværre ikke printe hos. De nævner det på deres hjemmeside og foreslår anden leverendør.

Når du har fået det til denne pris formoder jeg at det har været ved samme firma, hvor du både har fået taget fotografiet og printet hos?
Men du har ret i at prisen er billig. Så skulle jeg dog bare have valgt en større udgave i jpg før opløsningen vil være fint. Det kan heldigvis genbestilles.

Hold da op…de er vel nok flotte begge 2 :slight_smile:

mange tak :slight_smile: Jeg glæder mig til at få det i hænderne.

Er du interesseret, så prøv at se denne her hjemmeside. Det var hos dem jeg bestilte billedet.

http://www.ditfotomaleri.dk/

[QUOTE=Mijv;768411]Det firma jeg bestilte hos kan man desværre ikke printe hos. De nævner det på deres hjemmeside og foreslår anden leverendør.

Når du har fået det til denne pris formoder jeg at det har været ved samme firma, hvor du både har fået taget fotografiet og printet hos?
Men du har ret i at prisen er billig. Så skulle jeg dog bare have valgt en større udgave i jpg før opløsningen vil være fint. Det kan heldigvis genbestilles.[/QUOTE]

Jeg tager selv mine billeder. :slight_smile: Og jeg bestiller print her: http://cs.photoprintit.de/web/84005591/cewe-fotobog.html

tusind tak Kimilla:) Jeg håber at de kan bruge min lille jpg billedeformat til noget :slight_smile: Vil fluks gå ind og kigge på det. :slight_smile:

Du kan tydeligt se, om billedet bliver god kvalitet eller ej. Det er så dejligt med de smileys de putter på, når man uploader filen. :slight_smile:

jep, det fandt jeg lige ud af :slight_smile: Så bliver det min forsinkede fødselsdagsgave til mig selv, når vi er flyttet ind :slight_smile: Så må jeg også have fotoet i ramme. Er en ramme noget man kan bestille ved siden af, så man får den leveret i ramme?

Ja, rammer følger ikke med, det skal du ud og købe ved siden af. - Jeg køber mine i forskellige foto butikker. :slight_smile:

okay tak :slight_smile:

Det var da en god deal du fik med det maleri :smiley:

Men er bare et super billede i det hele taget, så det ville bestemt også pynte på væggen :smiley:

[QUOTE=Lise H;768556]Det var da en god deal du fik med det maleri :smiley:

Men er bare et super billede i det hele taget, så det ville bestemt også pynte på væggen :D[/QUOTE]

mange tak :smiley: