Det firma jeg bestilte hos kan man desværre ikke printe hos. De nævner det på deres hjemmeside og foreslår anden leverendør.
Når du har fået det til denne pris formoder jeg at det har været ved samme firma, hvor du både har fået taget fotografiet og printet hos?
Men du har ret i at prisen er billig. Så skulle jeg dog bare have valgt en større udgave i jpg før opløsningen vil være fint. Det kan heldigvis genbestilles.
[QUOTE=Mijv;768411]Det firma jeg bestilte hos kan man desværre ikke printe hos. De nævner det på deres hjemmeside og foreslår anden leverendør.
Når du har fået det til denne pris formoder jeg at det har været ved samme firma, hvor du både har fået taget fotografiet og printet hos?
Men du har ret i at prisen er billig. Så skulle jeg dog bare have valgt en større udgave i jpg før opløsningen vil være fint. Det kan heldigvis genbestilles.[/QUOTE]
jep, det fandt jeg lige ud af Så bliver det min forsinkede fødselsdagsgave til mig selv, når vi er flyttet ind Så må jeg også have fotoet i ramme. Er en ramme noget man kan bestille ved siden af, så man får den leveret i ramme?